marți, 4 iunie 2013

Pilates pentru începători, planul pe 4 săptămâni

Cassey a făcut un plan de 4 săptămâni pentru începători. Intrați AICI pentru a avea acces direct la fiecare video pentru fiecare zi/săptămână. Sinceră să fiu, mie mi se par cam multuțe, dar e singurul mod prin care poți vedea rezultate. Mai e o chestie, că aceste exerciții nu sunt potrivite chiar oricui și că fiecare alege să le facă pe propria răspundere. În acest scop am un mic sfat reieșit din propria experiență: dacă simțiți că e prea mult, opriți-vă. Eu am zis că nu mă opresc, că pot să fac până la capăt t și mi s-au întors toate mațele pe dos într-o dimineață, încât a trebuit să iau o pastilă de vomă și să stau întinsă în pat câteva ore bune. Chestia e că am forțat mult prea mult și mai eram și nemâncată. Plus că mereu uit să respir corespunzător...

În altă ordine de idei, e aproape 4 dimineața, cappuccinourile și-au făcut efectul și mă lasă să învăț mama ei de istorie și domnitorii vieții.

Miku

2 comentarii:

αχу spunea...

Eu nu reusesc sa duc pana la sfarsit un singur video...:))) deci clar n-o sa reusesc sa fac toate astea. =)) Pur si simplu raman fara respiratie si ma dor de obicei picioarele ceva de groaza. =.= Oricum, o sa incerc si eu...de saptamana viitoare. :-":))

Myuuki spunea...

Respiraaaa des:D cat poti de des, nu conteaza daca e regulat sau nu:))
Daaa, durerea aia e fenomenala. bai, am ajuns dependenta de asa ceva:))
dar si pe mine ma doboara dureea aia. fratioare, nici cand alergi afara parca nu e durere de-asta. e ceva diferit:-? e mai dureroasa:))

de saptamana viitoare, mereu:))
>:D<

Faceți căutări pe acest blog

Google+ Followers