luni, 17 iunie 2013

leapșăăăăăă

Am luat leapșa de pe blogul lui Ruby Andreea. Eram dornică de-o leapșă, deci sorry for stealing it! :D
Eu o dau către:
Axy
Erina
Ramona
Roxana
și toooooată lumea care bântuie pe blogul meu și și-o dorește. Have fun folks:)

1. Facem aşa, bine? Cum te cheamă?
Hai să rămânem la Miku.

2. Câţi ani ai?
19 fără 4 zile.

3. Consideri că ţi se potriveşte zodia?
Absolut. Sunt 100% GEMENI și îmi ador zodia.

4. În ce judeţ locuieşti?
Undeva prin Oltenia ;)

5. Din întrebările astea mi se pare că eşti o fire optimistă. E corect?
Oh, că bine zici. ^^

6. Vrei să spui că dacă afară e soare tu eşti optimistă, dacă sunt nori eşti mediocră şi dacă ninge eşti pesimistă?
Mno no no no no. Uite cum stă treaba. Eu sunt de obicei oportunistă. Am și eu momentele mele de sadism de-ăla de-mi vine să mă spânzur, da' trec repede repede, în rest, dacă insiști să aleg dintre astea două, sunt optimistă.

7. Ce muzică asculţi?
Gen sau formații? Dacă e după gen, apăi eu ascult orice în afară de manele (pe care le consider la fel de scârboase ca un căcat de câine pe pantof). Cu toate că în majoritatea timpului ascult rock [iubesc H.I.M.] și metal (simfonic cel mai des), am obiceiul să fiu atrasă de unele melodii pop; spre exemplu, acum câțiva ani îmi plăcea Poker Face a lu' Gaga, acum îmi place Carly Rae Jepsen. Mă rog, ascult si pop rock, ex. Maroon 5. Ah, să nu uităm de faptul că sunt fană j-rock și k-pop.

8. Melodia din momentul acesta?
H.I.M. – Poison Girl

9. Ştii să dansezi?
Nooo. Sunt varză. Dau și eu din fund (că atâta am) și atât. Azi dimineață mă gândeam că mie de fapt mi-ar plăcea să dansez profi și mă gândesc serios ca de la anu' să iau niște lecții.

10. Dacă ai avea o maşină a timpului, ce ai face cu ea?
Uaaaa! Nu m-aș duce în viitor, cel puțin nu în următorii 80 de ani. Vreau să trăiesc viitorul așa cum vine el. Aș vrea însă să merg la concertele unor cântăreți mari cum ar fi Michael Jackson, Elvis Presley și mulți alții. Și aș călătorii prin Egiptul Antic, Grecia Antică. Aș vrea să văd celebrele orgii ale conducătorilor greci. Aș vrea să o văd pe regina Cleopatra. Aș vrea să văd construirea Marelui Zid Chinezesc. . Atâtea...

11. Eşti o persoană cu sufletul bun din câte am putut observa. Regreţi asta?
Uneori da. Sunt sensibilă și empatică, prea empatică.

12. Am văzut că îţi place Gerald Butler. Care alt actor mai este printre preferaţii tăi?
Nu-mi place Jerry. Hm... Johnny Depp, Lee Min Ho... nu-mi mai vin în minte, dar îmi plac o grămadă. :))

13. Când a fost ultima dată când te-ai plâns de ceva? Ce ai spus?
Acum vreo câteva ore. Că n-a spălat taică-meo paharele si muream de sete. Am obiceiul de a nu bea din același pahar de două ori, nici măcar după mine.

14. Adică nu îţi place de un băiat anume?
Adică ba da. :)) Cred că doar atât, îmi place. Nu-l iubesc.

15. Eh, dacă spui tu... Transcrie un citat preferat dintr-o carte.


16. Un cuvânt de încheiere?
Have fun făcând leapșa! ^^ Și țineți-mi pumnii, eu chiar vreau să iau BACu' :))

Love, love, love,
Miku ^^

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog