luni, 3 iunie 2013

când se termină liceu' parcă totul o ia razna

4 ani. liceu. 4 ani am fost în liceul ăsta și nu i-a păsat nimănui că pe mine m-a chinuit talentu' și că am scris... chestii.
Pe final de semestru doi și profa de latină și cea de franceză și chiar și doamna T. m-au pus să trimit chestii atât la rev. școlii, câăăt și la concursuri. Doamna T. mi-a zis de-o grămadă de concursuri, dar am zis pas, că nu-i treaba mea. Eu sunt cu mine și pace.
Azi mă sună profa' de franceză (unde-o fi găsit numărul meu?) și-mi zice că... știe că-mi place să scriu, că scriu frumos și că ar vrea să participăm la un concurs. (cap zăbăuc ce sunt, am uitat s-o întreb dacă a apărut revista școlii)
Tot zice pe-acolo că ar fi frumos, bine, etc și zic, bine, o să scriu. Apoi aruncă bomba și zice că pe lângă eseul în franceză mai trebuie unul în română... bine, profa', da ce-ai păzit în toți anii ăștia?
Dar cum eu nu prea spun nu (cred că e ceva stricat în creierul meu, trebuie să-mi displacă ceva enorm ca să spun nu; sau să nu mă intereseze) am zis că bine, o să scriu și-i trimit în câteva zile un e-mail...
Noroc că mi-a dat media 10 (la ce medie semestrială uriașă am avut, trebuie să-mi fi dat media 10 și la franceză, că altfel...), ei, lasă, că așa e frumos. Bine și pentru mine, și pentru madame professeur.
(un alt lucru care mi-a cam lăsat un gust acru în gură e faptul că într-a 9-a toți profii ne dădeau note mici doar așa, ca să ne sperie, iar acum, la final, hopa note mari tot așa, mai pe nimic)

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog