duminică, 12 mai 2013

love.pure.love.

În weekend A. a avut un concurs de... ceva (nu da cu roșii, chiar nu-mi aduc aminte - să fi fost fizică?) la Vâlcea și acolo s-a reîntâlnit cu un tip din Caracal (ce ciudaaat sună localitatea asta) pe care-l cunoscuse acum vreo două luni. De menționat că A. are prieten iar respectivul are și el prietenă. Și în decursul a două luni ei au tot vorbit, iar acuși, în weekendul ăsta cu concursul s-au întâlnit și au petrecut tot timpul împreună gen: he tought her to play some guitar songs, they slept (not sex) together, they had a dinner and some sushi and lots of "priviri dulci" (motivul pentru care A. și-a luat o mare pălmuță de la mine e că nu l-a sărutat: cum să nu săruți un tip pe care-l placi și pe care nu-l vei mai vedea cine știe cât). Eu una nu știu cum de A. e atât de pură. Poate că de-asta nu sunt eu ca A., că dacă aș fii, atunci eu aș da cu nuca-n perete și cu bâta-n baltă mereu. Și azi, când a venit A. acasă (am auzit-o după pian, fătuca asta stă fix lângă mine și pianul ei nu mă lasă nciodată să dorm. hei! time out dude!) am întrebat-o și eu cum o fost și ea mi-a povestit de tip și de ce au făcut ei, la care eu să rămân gen: hei, tocmai ai avut o întâlnire sau concurs național? O_O
Dragostea asta sucește mințile oamenilor mai ceva ca alea două beri ale mele de-aseară (băi, de când am lăsat-o mai moale mi s-a dus rezistența, what the heck) și mica, pura, inocenta, "eu nu pot să vorbesc cu străinii/băieții", timida A. tocmai l-a aproape înșelat pe boyfriend.
Mă gândesc acuși la mine (și la dragostea asta pură, frate, voi vă mai aduceți aminte cum e să iubești așa inocent, ca și cum tu și el sunteți singurele persoane de pe Pământ?), că eu i-am dat în bună să facă ce simte. O fii vina mea? Hehe, lu' A. să-i fie bine, că să te joci e frumușeeel. (:

Miku

2 comentarii:

bianca m. spunea...

nu mai stiu cine zisese ca inocenta e cea mai mare iluzie a lumii :))
si A. a mea pare destul de inocenta, anul trecut era mai inocenta ca acum, acum deja se vede ca pricepe toate subintelesurile, ii vin idei nastrujnice si "nasty", dar, bine, nu a pus nimic in aplicare (pana acum)
si ma gandesc si la mine, par inocenta desi mi-as dori sa fiu mult mai dura si tare... :(


poate A a ta/ e una dintre acele persoane bune, pe care nu le-as numi automat si inocente, dar e prietena ta, tu tsii mai bine..

MikuMyuuki spunea...

mda, A. nu mai e chiar asa inocenta...
nu stiu, poate asa vreau eu s-o vad
sau asa m-am obisnuit, habar n-am

parca nici n-o mai cunosc, ne-am schimbat amandoua
timpul, prietenii, timpul petrecut impreuna
:-??

sau poate de fapt nu s-a schimbat nimic la ea si m-am schimbat eu
chiar nu stiu

Faceți căutări pe acest blog