luni, 20 mai 2013

12 exercitii pentru pilates/body workout

The Seven Minute Workout: The new exercise regime is very prescriptive in terms of the exercises you should do, the order in which you should do them and the length of time spent between each
Astea sunt cateva dintre exercitiile cele mai importante pe care le fac la pilates. Am citit azi pe dailymail ca ar trebui ca toate astea sa fie facute in 7 minute, acordand cate 10 secunde pentru fiecare exercitiu. Partea grea sta in faptul ca exercitiile au un grad de dificultate ridicat si la finalul celor 7 minute o sa ajungi sa te doara fiecare bucatica din corp. Am facut si eu cateva dintre ele inca de acum vreo 2 saptamani, cum ar fi wall sit, squat, plank, lunge, push-up and rotation si side plank, si intr-adevar sunt cumplite. Nu pot sa fac mai mult de 2 minute de squats, iar la wall sit stau abia 30 sec. Poate ca 10 secunde din fiecare ar fi mai usor, dar numai in cazul in care n-ar trebui toate facute una dupa alta. Tot dailymail sustine ca trebuie sa simti durerea pentru a vedea rezultatele. Daca n-as fii asa o masochista, as fii renuntat demult la pilates. Dar ador senzatia aceea cand tot corpul pare sa cedeze, apoi te lasi jos si toti muschii se relaxeaza.
Pentru a reusi sa duceti la capat toate exercitiile este important sa respirati. Eu aveam tendinta sa ma concentrez numai pe exercitii si la un moment dat imi dadeam seama ca uitasem sa respir. Daca respirati corect si adanc, ritmat, exista o sansa mult mai mare de a termina exercitiile cu brio. Cassey Ho, cea dupa care fac eu exercitiile, spune ca respiratul e punctul cheie. :)
Mult succes!

Un comentariu:

Ramona spunea...

vreau si eu poza asta, in marime mai mare, o mai ai?

Faceți căutări pe acest blog

Google+ Followers