duminică, 21 aprilie 2013

Simple Plan - Welcome To My Life


Deci. In ultimii 4 ani am tot incercat sa-mi dau seama care era cealalta formatie pe care o ascultam eu in clasa a 6-a mereu, alaturi de McFly, dar pur si simplu nu-mi puteam aduce aminte. Tot fredonam franturi de versuri, dar nu-mi venea deloc in minte numele melodiei/formatiei. Iar azi am dat peste melodia asta.
Erau cei de la Simple Plan. Fuck. Fuck. Fuck.
God. I loved that like... like everything.
Si e asa frustrant. Fuck memories.
Adica serios, era perioada aceea emo, numai ca noi nu eram emo gen: hey, let's cut our veins!
Pur si simplu aveam haine colorate si paru' pe-o parte si conversi si... pozitia aceea specifica a picioarelor.
Si ascultam muzica continuu, si pana si scoala parea in regula, pentru ca imi placea de un anume L. si am fost mult mult mult mult mult mult prea introvertita pentru a iesi pe bune cu el.
pe vremea mea:))
Adica el parea perfect in viziunea mea de atunci. Si partea tampita e ca eram o pre-adolescenta (sau chiar adolescenta?!) timida, si ca sa va zic ceva cretino-amuzant... eram intr-o zi pe hol, si l-am vazut pe el vorbind [atentie, DOAR vorbea] cu o fata si eu m-am pus pe plans, ca mie imi placea de el si ma simteam ataaaaaat de prost ca el vorbea cu ea. Bine, nu era numai asta, se zvonea ca sunt impreuna. [si tipa nu era nici macar draguta:))] Si am facut o intreaga scena acolo, toata lumea era in jur gen: ce se intaaaampla? Si-apoi a trecut si el pe-acolo si a vrut sa vorbeasca cu mine si eu am fugit ca o melodramatica ce eram. Si-apoi, la finalul anului, am mers intr-o excursie toate clasele de a 6-a si niste colegi care stiau ca-mi place de el ne-au inchis impreuna intr-o camera iar noi faceam figuri gen: hei, nu-mi place de tine, alo, pleeaca de-aici, e camera mea!
Bai, ce vremuri... adica totul era asa inocent pe vremea aia. Pai in 2013 astia de 13 ani deja sunt gata sa se si culce, nu ca noi...

M.

2 comentarii:

bianca m. spunea...

Ce... clasa a 6-a arăți în poză :)). Am avut și eu perioada mea emo-rock-rebell în care mi-am vopsit bretonul roșu b-). Eu nici nu aveam breton.. mi-am vopsit doar partea din față a părului cu niște colorant pe care trebuia să-l folosească mama :))...

MikuMyuuki spunea...

:)) in clasa a 6-a totul era important. si penibil.
da, fata mea de clasa a 6-a poate castiga usor titlul de "cea mai tampita poza de clasa a 6-a a secolului" :))
pe vremea aia ma tenta si pe mine sa-mi fac varfurile rosii, dar n-am avut curaj:))
ce vremuri...:))

Faceți căutări pe acest blog