luni, 15 aprilie 2013

only one "1st day of school" remained

Asta este penultima dată când pot să zic prima zi de școală după o vacanță la liceu. Mamă ce-a trecut timpul. A zburat, bă. Avea dreptate Iz...
Am adormit destul de târziu noaptea trecută pentru că dormisem și pe zi, motiv pentru care trezitul la 6:30 în dimineața asta a fost complet nepotrivit. Partea proastă e că m-am trezit. Puteam să stau bine mersi acasă, la școală au venit mai puțin de 10 copii și nu am făcut decât ora de română.
Partea bună e că pilates dă roade. Aproximativ 30 minute pe zi m-au făcut să slăbesc 2kg și abdomenul meu arată mai plat acum. Nu de alta, dar deja e foarte cald afară și în tricouri/maieuri/bluze subțiri mi se vedeau niște începuturi de colăcei... (nu-mi vine să cred că am devenit aproape obsedată de modul în care arată corpul meu).
Azi dimineață, în timp ce mergeam cu viteza melcului încetinit de soare, am dat cu ochii de parcul pe lângă care trec în drum spre școală și am rămas cu gura căscată când am observat că e aproape înverzit/înflorit complet. Băi, ăsta e un boom bloom total. Arată ge-ni-al.
Apoi am ajuns la școală și la prima oră am stat și am pălăvrăgit despre visele noastre care nu o să se îndeplinească niciodată, asta după ce vreo doi colegi se apucaseră să vorbească despre gramatica limbii române și Doamne! ce discuție complet neadecvată la 7 jumătate dimineața. Mă mai întreb de ce urăsc școala.
După două ore de engleză în care am făcut un mare nimic, dar am primit cele două oje care se usucă în 30s de la Avon (merită toți banii, se usucă complet în maxim 5 minute; sinceră să fiu, asta era problema mea cea mai mare cu ojele, trebuie să aștepți prea mult să se usuce complet și până la urmă tot faci ceva și se strică o unghie; dar astea cu uscare rapidă sunt numai bune) și m-am tot holbat la ele până când am decis să mă și fac cu una. Profa a repetat de mai multe ori că arată mișto ( profa are vreo 25 de ani:] ) și abia prea târziu m-am prins că ar fi vrut-o și ea. Haha, era cu mult prea devreme pentru creierul meu somnoros...
Ca să fie o zi bună am mers la cumpărături, m-am ales cu o grămadă de mâncare nesănătoasă și probabil c-o să pun la loc kg pierdute.
Am realizat că învăț mai bine sub presiune, pentru că în cele două săptămâni precedente am frecat menta iar azi am învățat destul cât pentru ele.
Am un chef enervant de bicicletă dar în Craiova nu există piste speciale și cel mai probabil aș sfârși ori într-o mașină, ori într-un pieton. Parcul e extra-plin de oameni, acum cu toată căldura asta, și chiar și cu rolele nu mai ai loc să te plimbi. Cred că ultima șansă e să merg la țară, dar acolo aș da de toate babele care se holbează la trecători (iar cum eu nu le cunosc, nu le salut, și stai să vezi ce încep să bqrfească: i-auite ce copil needucat!) sau de adolescenți cu ifose care se îmbracă în copii ieftine D&G și se cred mare căcat cu cireașă în frunte. Încercam să fac astă vară niște poze la câmp (arăta genial la apus) și au trecut unii pe-acolo. Se holbau ca vițelu` la poarta 9 de parcas n-ar mai fi văzut un aparat foto sau un fotograf (amator, dar hei, fotograf).
Pe la vreo 7 seara mă sună o colegă și începe să-mi povestească despre cum nu a învățat ea nimic pentru BAC, cum că abia acum vrea să se apuce să învețe ca să dea la medicină și că nu știe nici măcar dacă va lua BAC-ul. M-am mușcat de limbă să nu-i zic că-i șansa ei să între e undeva sub - infinit, când ăștia care dau la med. învață pe rupte de acu' 2 ani. Băi, cât de ...  să fii?!
Și uite-așa se duc zilele astea de dinainte de BAC, eu nu-mi mai calmez bătăile inimii de frică ( și eu am tot învățat) iar unii freacă menta încă și se gândesc să se apuce de învățat în iunie.
La voi cum stă treaba?

M.

2 comentarii:

roxx spunea...

Cam aşa: fusei supersurprinsă că mă recunoscuşi după şuviţă :)))Mulţam!

Bacu e o prostie. Mă văd într-o situaţie similară tipei cu medicina :))) deşi mai îs 2 anişori, ai mei îmi bagă deja chestii: "învaţă!!! poate îţi trebuie la bac!" X_X

Hugs! :*

MikuMyuuki spunea...

Hehe, pai vazusem tarziu postul tau despre suvinta si imi fusese greu sa comentez, dar ieri dimineata am observat schimbarea una doua. :D Imi plaaaaace suvita^^

De invatat invata la romana si eventual la materia pe care o vei da la alegere. Dar la istorie nu se merita. Oricum, la romana chiar ar fi bine sa le stii cate putin, sunt foarte multe...

<(^.^)>

Faceți căutări pe acest blog