sâmbătă, 2 martie 2013

That's so stupid!

Saptamana asta am avut numai comportamente alandala. Iar azi, ca doar e vineri, trebuia sa inchei cu ceva grandios. Am dormit 8 ore. O noapte intreaga. Mama lui de somn. M-am pus in pat pe la 5(dupa-amiaza), eram super obosita, alergasem toata ziua. De fapt, pe la 4 am si facut postarea anterioara, m-am pus in pat si pana la 5 am terminat de citit Eve #2. Si m-am culcat. Si m-am trezit. La 1. Noaptea.
Asta-i atat de... prostesc, pentru ca am avut un somn din acela profund si chiar nu am realizat ca dorm atat de mult; de obicei ma mai trezeam atunci cand dormeam pe zi.
Iar acum o sa contemplu probabil peretii, pentru ca n-am nici cel mai mic chef de a face ceva, absolut orice. Am ratat Romanii au talent si chiar voiam sa ma uit, apoi trebuia sa merg la o prietena si sa dorm acolo. Moron.
Partea si mai idioata e ca bausem o cafea foarte tare inainte de a ma culca. Si tot am adormit. No, asta e urat.
Concluzia e ca ori sunt bolnava, ori e doar lipsa somnului din ultimele saptamani. Atat de tare m-am saturat de scoala. Ea e prima care distruge viata unui om. Insa din frageda copilarie. =)

2 comentarii:

Adina Ioniță spunea...

Astenia de primavara provoaca acest gen de dezechilibre fiziologice...Si eu mi-am dereglat programul si am o stare agasanta.

MikuMyuuki spunea...

Cred ca da, ca tare de tot s-a ametit programul meu. :))

Faceți căutări pe acest blog