sâmbătă, 23 martie 2013

Rapidus tempus



Bun, nu stiu cat de corect e titlul [in latina], pentru ca cei 4 ani de latina nu au avut nici-un efect pentru mine [si pentru restul de 99% dintre filologii care studiaza latina], dar am o intrebare: voua nu vi se pare ca timpul trece din ce in ce mai repede? Serios acum, mai tineti minte ca saptamana trecuta scriam despre ce vedem pe fereastra? Era exact sambata si azi e tot sambata si ma simt de parca as fi scris postarea aia cu cateva ore in urma, nu cu o saptamana.
Mai e o saptamana din Martie, iar iarna pare sa fi incurcat calendarul, caci zilele trecute (si nu numai, ca vad ca-i cod portocaliu) toata populatia Romaniei a avut de-a face ori cu frig, ori cu ploaie, ori cu ninsoare. Adica wa' da' fuck? De Craciun nu a nins [cel putin in Sud, in Craiova], dar ninge in Martie si in curand Aprilie? Nu stiu cui tot adresez eu intrebarile astea fara sens, dar chiar imi displace vremea asta rece. Serios, e mai frig ca iarna trecuta: mi-am luat manusi si caciula si paltonul de iarna si tot am inghetat, asta dupa ce in ziua precedenta eram imbracata de primavara, iar afara erau vreo 0 grade, si atat de frig imi era incat mi-am pus esarfa pe cap in incercarea de a arata ca Alice in Twilight [sau era New Moon? stiti, momentul acela in care Alice si Bella merg spre un oras din Italia - ca sa-l salveze pe Edward - care nu-mi vine acum in minte, intr-o masina a carei marca nu mi-o amintesc, dar stiu ca era galbena si arata foarte dragut] dar eu am reusit sa arat ori ca o calugarita esuata, ori ca o baba in devenire, ori ca o nebuna.
In afara de asta, de o saptamana incerc sa tocesc 4 comentarii [adica stiu ca trebuie sa le tocesc, dar nu-mi vine sa deschid caietul] numai ca nu pot sa fac asta pentru ca in mintea mea suna continuu cantecelul: nu iti foloseste la nimic sa tocesti atatea comentarii; bacul e o prostie facuta de oameni fara cap; cum sa tocesti 40 de comentarii?; la ce iti trebuie?; ce-o sa faci dupa cu ele? Mda.
Mai mult de atat, e deja sambata si nu-mi vine sa cred ca a mai trecut o saptamana. E adevarat ca peste o saptamana luam vacanta? Nu pot sa cred, intr-un final! Bineinteles, e Scoala Altfel, care anul acesta se numeste intr-un alt fel, dar toata lumea ii spune exact ca anul trecut, dar ma intreb cine naiba se va duce sa piarda timpul la scoala sau cine stie prin ce muzee cand peste doua luni avem nenorocitul de BAC? Daca trec cu bine de BAC, pe cuvant ca nu mai fac nimic dupa. O sa ma-mbat, o sa stau beata 2 luni, apoi o sa incep facultatea [daca intru la facultate:))] si o sa fiu cea mai fericita persoana din lume ca am trecut de BAC.  BAC-ul e cel mai mare non-sens al sistemului educational romanesc. Cum naiba sa tocesti 40 de comentarii a 40 de prostii [poate ca nu le-as considera prostii daca nu as fi obligata sa le citesc]? Vedeti cum scoala distruge orice placere de a citi? De ce citesc eu numai carti care nu sunt in programa scolara? Pentru ca ma atrag, pentru ca nu-s obligata. Omul e FACUT in asa fel incat sa se OPUNA. Iar unii oameni, asa ca mine, se opun si mai tare, pentru ca pur si simplu asta le dicteaza lor creierul beat sa faca.

Mda. O intreaga polologhie pe care am mai scris-o de o mie de ori si probabil o sa o mai scriu. R. zicea ieri ca vrea sa se faca Ministru al Invatamantului si sa reformeze invatamantul. Iti urez mult succes in lumea asta corupta, R. O sa ai nevoie de toate armele posibile. Dar sa stii ca sunt de partea ta.

No, ma duc sa tocesc. Daca va intrebati de ce tocesc, e pentru ca nu poti sa inveti 40 de comentarii. Pur si simplu e imposibil. A invata inseamna a intelege sensul a ceva practic. Dar acestea nu te ajuta, pur si simplu omoara neuronii care in schimb ar fi putut sa se concentreze catre ceva util. Nu, haide sa tocim. Mama lor de ministrii. N-ati fost ma, si voi, odata, demult, intr-o lume paralela, copii/adolescenti/tineri? Ce s-a ales ma de voi?

Miku.

2 comentarii:

bianca m. spunea...

Wow, atunci când mi-am pus eu o eşarfă-n cap un coleg îmi spunea că sunt bunicuţă şi am început să urlu la el să-mi dea pensia...
"Bineinteles, e Scoala Altfel, care anul acesta se numeste intr-un alt fel, dar toata lumea ii spune exact ca anul trecut" lol am râs tare la faza asta :)).
Eu mă mai opun uneori să-mi fac temele nu că ştiu că mi-ar fi inutil, dar pur şi simplu pentru că nu ştiu, vreau să mă opun, vreau să lenevesc şi vreau să intr-un probleme. Sau nu ştiu ce-i în capul meu.

MikuMyuuki spunea...

Eu nu am mai facut o tema dintr-a 10-a decat daca era vorba sa iau nota a doua zi.
Noh, vine in sfarsit vacanta. :)) ma rog, "vacanta"

Faceți căutări pe acest blog