joi, 21 martie 2013

Kill the monkey!

Okey, nu stiu de unde mi-a venit asta (titlul), dar sunt mult prea obosita ca sa filosofez.
Vreau sa va rog un lucru: daca doriti, cititi ACEASTA postare, dar va rog mult de tot sa lasati un comentariu, pentru ca nu ma ajutati numai pe mine, ci fiecare comentariu postat aduce spre plantare aproape un copac. 15 comentarii inseamna un copac plantat peste 2 saptamani. Multumesc.
In al doilea rand, sunt super-mega-extra fericita ca azi am primit cartea pe care mi-am dorit-o enorm inca de cand a aparut in SUA acum cativa ani: Miles to go(in romana, Calatoria unei stele - mi se pare neinspirat titlul, dar ce poti sa faci?), de Miley Cyrus. Pun pariu ca va uitati stramb la monitor. Dar cam asa sta treaba, am o fost o mega fana Miley C./Hannah M. si mi-am dorit mult de tot aceasta carte (care-i de fapt autobiografia ei). Tre' sa recunosc ca, desi am citit numai 30 de pagini din carte, se oserva usor un stil cursiv si adresant. E ca o poveste despre nasterea unui simbol international. Mdeah, inca-i sunt fana. Cu toate ca frizura ei de acum... no way.

Miku.

5 comentarii:

roxx spunea...

deci practic mai toate pozele cu tine de pe blog (la care m-am holbat eu) sunt cu puloverul ăsta :)))

MikuMyuuki spunea...

Pentru ca-l ador:))))
Eu fac un exces din tot ce-mi place.:))

roxx spunea...

:))) (şi eu îţi ador puloverul :x )

roxx spunea...

a şi P.S. : eu ador frizura lui Miley de acum. :x
a şi P.S. 2 : abia aştept să citesc şi eu cartea :x

MikuMyuuki spunea...

Merrsi.
De ceeee? O masculinizeaza prea mult. E preeaaa muuuult. Ei ii sta bine cu parul lung. sau pana la umeri.
:)

Faceți căutări pe acest blog