miercuri, 27 martie 2013

În timp ce citeam Orbitor de Mircea Cartarescu mi-am adus amite de filmul Legături bolnăvicioase, apoi de cartea după care s-a făcut filmul, pe care Roxana mi-a recomandat-o ieri. Și m-am gândit că azi nu am găsit-o la mall, deci mâine trebuie să merg la Diverta. Dacă nu e nici acolo va trebui să o comand online și am văzut c ă în unele librării nu o mai au pe stoc.
Apoi mi-am adus aminte de S. care trăiește într-o lume complet diferită de a mea, și Doamne, suntem colege de bancă! Nu cred că o să o înțeleg vreodată așa cum nici ea nu mă va înțelege. Mi-a plăcut privirea ei gen ești nebună? atunci când îmi povestea de un tip care-i homosexual și cât de dezgustată e ea de el, iar eu am zis că-i de fapt mișto; apoi mi-a povestit de o altă tipă pe care o evită pentru ca i se pare ei a fi lesbiană.
Apoi m-am gândit la mintea mea bolnavă și obsedată de chestii care nu se potrivesc legilor nescrise ale societății și la cât sunt eu de fapt de fascinată de homosexuali. Și-apoi mi-am adus aminte că acum vreo trei ani am început să scriu o poveste cu doi gemeni [băieți] care erau îndrăgostiți unul de celălalt. Desigur, povestea mea s-a dus pe apa sâmbetei din lipsă de cunoaștere a subiectului [dar si din cauza unei deorganizări scriitoricești enorme], așa cum se întâmplă cu toate poveștile, dar ideea e că S. mă scoate din sărite cu mediocritatea aprobatoare a relațiilor.
Colac peste pupăză, S. e totuși una dintre puținele persoane care e totuși tolerantă – în sensul că nu își urlă în gura mare dezaprobările. Thumbs up.
Și-apoi m-am gândit la cât de disperată sunt să obțin cartea de mai sus. Și că la fel am făcut cu Zece lucruri pe care le-a făcut [carte al cărei autor nu-l mai știu], dar Ramona mi-a promis că o să mi-o trimită, thanks God!
Și la final trebuie sa menționez ca am citit atâtea cărți care nu necesită atenție sporită în ultimul timp că acum, când îl citesc pe Cărtărescu, parcă aș citi în chineză.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog