luni, 25 martie 2013

boys'n'girls



Stiti momentul ala cand vezi practic cum te schimbi, cum incep sa-ti placa dintr-o data chestii care pur si simplu nu te-au atras? Mdeah, se pare ca mai nou imi place melodia asta de la One Direction (a doua pe care o ascult de la ei). Acum vine intrebarea malefica: ce naiba vad oamenii rau in aceasta formatie? Tipii astia arata foarte bine, au voci dragute si se bucura de varsta si faima lor. Astia care se tot iau de formatiile astea de adolescenti care au succes sunt exact ca fosta mea profa de bio: nefututi. Ce naiba, daca ati avea sansa sa fiti in locul lor, ati zice nu?
In al doilea rand, aruncati un ochi mai indeaproape la tipa care arata ca un baiat (Amber) in videoclipul asta. Sa-mi bag piciorusele ca prima oara cand am vazut-o si nu stiam ca-i fata am zis ca-i hot. Parerea mea nu se schimba, numa` ca ar fi si mai si daca ar fi un tip.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog