vineri, 22 februarie 2013

cuvinte de cautare


Uitandu-ma prin ce modalitati ajung oamenii pe blogul meu cand dau cautare pe google, m-am gandit sa va arat si voua cateva care sunt cam...


1. poiezi despre vapiri 4versuri
"poezi" despre "vapiri"  Cat de incult sa fii? Doar asa, ca sa vedeti. :)) Dar poezii despre vampiri?! Hai sa fim seriosi. Ce-ai putea scrie? Vino si suge-mi sangele?! [cobori in jos, luceafar bland... - no, merge:))]
2. antonia fetita
Intr-adevar Antonia [cantareata romanca] are o fetita, dar nu gasiti asemenea noutati pe blogul meu. Sorry.
3. astept sa ma chemi
Asteapta, mai stii, intr-o zi poate chiar te va chema cineva. :))


2 comentarii:

bianca m. spunea...

lol să cauţi pe youtube "ovisebdan termeni de căutare", probabil îl ştii, e de la voi din craiova tipul, mori de râs, eu la partea cu "câţi iepuri mănâncă iepurele?" râd cu lacrimi de fiecare dată!!! =)))
ceeee? antonia are un copil?!?!?! :|

MikuMyuuki spunea...

oh il stiu pe tip:))


=))deh, are un copil si mai vrea:))

Faceți căutări pe acest blog