marți, 22 ianuarie 2013

sa-i zicem zi obostoare

M. zice ca m-am schimbat, ca eram diferita acum 2 ani. R. zice ca m-am ieftinit. Da, acum folosesc oja, inele, mechiaj. A. ar zice ca am devenit si eu fata, la urma urmelor. Cand eram cu A. zicea ca n-a mai vazut o fata ca mine, care sa nu folosesca oja.  El nu stia ca eu trec dintr-un exces in altul, ce-i drept, prin 2009 nu ma machiam mai deloc, asta dupa ce in 2008 nu ieseam din casa fara fdt, rimel si gloss. M. tot zice de la inceputul anului ca m-am schimbat si ma cam streseaza chestia asta, ca-mi placea sa fiu fetita aia mica cu breton care n-are tupeu sa faca nimic. Imi aduc aminte de T. care a venit sa ma cheme la una dintre orele de A.S., pentru ca eu stateam pe hol si citeam Jocul adevarului. Imi placea de T. mult, dar avea o prietena super draguta cuc are ma intelegeam, oricum, pe vremea aia nu m-as fi bagat in relatia cuiva. Nici acum nu as face asta, decat in circumstante speciale. Cred ca T. a ramas in Craiova, am uitats a intreb azi de el. D. a fost atat de fraiera ca n-a da la Conservator, avea toate sansele sa intre, chiar daca M. sustine contrariul; in schimb, T. si-ar fi dorit sa poata si nu a reusit. Cred ca l-am si vazut pe T. prin Auchan. E dragut tipu`, data viitoare cand il vad inventez o discutie.
Si e asa ciudat sa-l aud pe M. zicand ca m-am schimbat, ca m-am maturizat, ca sunt un adult. Nu sunt. Cred ca A. (nu e A. de la inceput, exboy, ci bff) - o sa-i zic A.Y. ei, ca sa fie o deosebire - se simte la fel, cred ca si pentru ea modul in care o percep acum oamenii este frustrant, toti cred ca s-a schimbat si o trateaza altfel. Da` nu s-a schimbat, o vad eu, doar ca nu stie in ce directie sa o ia si toate chestiile care sunt diferite in viata ei o inchid. Si eu eram asa. Si eu am fost asa. Cacatul asta de tranzitie adolescentina.
Si M. zice ca nu mai sunt cum am fost, ca era ceva fratern si patern in relatia noastra. Era, stiu si eu asta. -am mai vorbit demult cu el si ne-am departat, la inceputul anului astuia am fost socata de cum s-a schimbat corpul lui. Era mai tanar anul trecut. Nu ziceti ca-i logic, ma refer la ceva ce nu stiu sa explic.
Azi era sa plang de vreo zece ori intr-o singura ora. Nu l-am mai ascultat pe M. cantand la chitara de o eternitate, am uitat cat de calm e. Si cat de odihnitor e sa-l ascult. La naiba, eram intr-a 10-a si eram o dobitoaca, nu stiam nimic din ce fac. E asa o prostie acum. Daca as continua sa merg la A.S. as ajunge sa-mi evapor toate resursele de lacrimi. Dar pentru ca-mi palce sa imi provoc o durere din asta sentimentala o sa mai merg. Din cand in cand. E frustrant sa vezi generatiile evoluand asa, ca niste dobitoci, prin fata ochilor tai. N-as putea sa fiu M. Abia pot sa fiu eu.
Unde mai pui ca era sa fiu muscata de o gloata de caini. Noroc cu un salvator genial de frumos care le-a tras cateva suturi in fund potailor. Speram sa ma ia in brate si sa-mi pierd cunostinta pentru un timp, vreau neaparat un hibernate. N-a fost sa fie. Noroc c-am vazut o pereche de cizme misto la mall. Maine trec sa mi le iau. Am ajuns o dependenta de cumparaturi. Halal om. Si mi-au publicat cateva poezii in rev. Mozaicul. N-aveam nicio idee. Daca e meritul doamnei D., multumiri. Apropo de asta, profa de franceza a fost atat de bucuroasa ca am publicat o poezie si un text in franceza in rev. scolii incat azi mi-a dat un 10. Si, ca sa ma invoiasca la ultima ora, a trebuit sa-i promit ca-i mai dau. Ii mai dau, numa` sa-mi mai verifice textele fratemeo. Ca-s varza.
Apropo, asa arat eu in zilele in care mananc cine stie ce rahaturi de la scoala, dupa ce ma trezesc la 6 dimineata si ajung acasa la 5-6 dupa-amiaza. Ca sa vedeti ca nu sunteti singurii napastuiti.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog