luni, 7 ianuarie 2013

Nu există important, nu-i așa? Nu e nimic important, așa cum nu e nimic bun sau rău. E vorba de percepția noastră. Ce rost are că tu vezi întunericul ca pe ceva rău iar eu ca pe ceva bun? Nu există. Cerul nu există nici el. Nu există. Nu există nici tristețea, nici durerea, nici lumina. Totul e doar o percepție. O... o îngrămădeală de stafii, de nu știu ce care ne terorizează. Ce...
Care-i rostul? Nu putem muri așa. Trebuie să existe o altă viață, o... un ceva în care să transcendem. Nu, chiar nu putem trece pe aici ca o bucată de praf. Suntem mici, dar... existăm. Trebuie să existe, dacă nu Rai și Iad, trebuie să fie măcar un alt Pământ.
Și tot Universul ăsta... nu, chiar nu putem fii doar așa...

11 comentarii:

bianca m. spunea...

Hmm ştii, mă gândesc zilnic la bazaconii din astea... Sper să-mi şi scot într-o zi pâinea din ele, sincer... Dar cam o dată pe săptămână îmi amintesc că Eliade a spus ceva precum că viaţa trebuie pur şi simplu trăită, dacă ne apucăm să disecăm şi să scormonim, ratăm scopul vieţii... De aia şi personajele din nuvele lui fantastice sunt în general oameni obişnuiţi, modeşti...

MikuMyuuki spunea...

Dar e prea de tot. Cum zici tu, gandindu-ne la asta in fiecare zi...
A devenit o obsesie.

Axi spunea...

De aceea nu am crezut niciodată că moartea e sfârșitul. Trebuie să mai fie ceva....ori revenim pe pământ, în alt corp, ori mergem în alt loc, pur și simplu nu putem să ne pierdem așa...ușor.

MikuMyuuki spunea...

Era o chestie ca mintea omului nu poate intelege totul daca ar intelege... Si folosirea a doar 10% din creier, etc.
Uneori am impresia ca ar fi mai bine sa stim, alteori ma gandesc ca ceea ce nu stim ar putea fi daunator noua...
E ataaat de complicat. Dar ai dreptate, tre` sa ne ducem undeva. Numai Iad sa nu fie. x_x

bianca m. spunea...

Pe mine sincer nu mă deranjează :D. Ba chiar îmi place :)).

MikuMyuuki spunea...

Ce anume, obsesia, Iadul? Scuze, nu stiu ce am azi. Parca as fi drogata.

bianca m. spunea...

Hmm, şi acum că recitesc postarea mă face să intervin. Într-adevăr, nimic nu e bun sau rău, pentru că totul ţine de subiectivitate sau de opinia majorităţii, dar nu trebuie să excluzi bipolaritatea care există peste tot în univers. De exemplu materie-antimaterie, energie pozitivă-negativă. Nu cred că ai vrut să cuprinzi şi domeniul ăsta, dar mi se pare o observaţie importantă.
Eu am renunţat de câteva luni să cred că mai există rai şi iad. Cine merge sus, cine merge jos, e o tâmpenie să scoţi din asta o ideologie. Cred că e doar o metaforă pentru bipolaritate şi totodată ceva care să ne ţină cuminţi ca pe nişte căţeluşi... Pentru că sunt oameni care au capacitatea de a dezbate probleme din astea, dar pur şi simplu nu vor. De aia oamenii obişnuiţi acceptă pur şi simplu tot ce povăţuieşte biserica şi nu se gândesc prea mult. Ăsta e alt subiect favorit al meu, religia. Hmm, sunt convinsă că înţelegi unde bat :d.
Şi nu-ţi face griji, cel puţin dacă ne luăm după String theory, sunt 11 dimensiuni, iar în unele timpul nici nu există. (Altă iubire a mea, fizica.) Şi cu siguranţă sunt mai mult de 3 sau 4 dimensiuni. Că noi nu le putem vedea cu ochii fizici e altă mâncare de peşte. Suntem cosmopoliţi şi prea talentaţi la asta...
M-am depărtat un pic de subiect, dar trebuiau spuse lucrurile astea :">.
take care :*

bianca m. spunea...

Aaa, mă refeream că nu mă deranjează obsesia. Să gândesc pe lungimea asta de undă neobişnuită. :D
Ehh, toţi avem zile ciudate :)).

MikuMyuuki spunea...

Daca te-ai apuca, tu ai putea scrie o carte despre asta.:))
Da, cred si eu ca e o forma de conducere din umbra. Biserica a condus, pana la urma, totul, mereu. Si asta pentru ca noi oamenii avem nevoia asta de a simti ca e ceva mai puternic decat noi care ne protejeaza sau, ma rog, care ne judeca.
Nu avem dreptul sa ne judecam intre noi, dar totusi exista un judecator suprem. Parca e prea...

Da, zile ciudate...

bianca m. spunea...

Da şi e ceva gen "people kill people to prove killing people is wrong"... Fucking hypocrites :)).
Când o să simt că pot şi că am ajuns la un nivel, atunci o să scriu şi eu o carte despre asta :)).

MikuMyuuki spunea...

Daaa si e atat de...
Atunci sa tinem legatura, ca sa ma laud ca eu am fost una dintre cei care ti-au spus ca vei ajunge departe cu asta:X:)

Faceți căutări pe acest blog