sâmbătă, 12 ianuarie 2013

[leapșă] horoscop

Gemeni
Caracteristici: Curiozitatea a omorat pisica si probabil, cativa Gemeni. Firea duala a acestei zodii este guvernata de o indiscretie recunoascuta.
Le place sa trancaneasca despre orice, fara a atinge vreun anumit subiect in profunzime. Sunt invidiati de aproape toate celelalte zodii din cauza vietii tumultoase pe care o duc.
Sunt talentati la scris si au o inclinatie deosebita catre limbile straine. In dragoste, cauta un partener care sa le egaleze setea de cunoastere si vitalitatea fizica.
Este timpul sa te faci fata serioasa si la locul tau, Geamano! Serviciul devine o corvoada din ce in ce mai grea pentru tine in 2013 si ii indepartezi de tine inclusiv pe colegii de munca.
Vei cunoaste multi oameni noi. Daca nu esti inca intr-o relatie, in 2013 se intrevede perspectiva unei idile.
Numere nrocoase: 3, 5, 10, 12, 15, 18
Sfat: Fat-Frumos vine si pe jos, nu mai cauta cai verzi!
Culoare benefica: galben deschis

#ce cred eu despre ce zic ei?
* pai curiozitatea omoara pisici in continuare +.+ 
* indiscretie 100%
* corect, trancanesc despre orice, fara niciun sens
* neah, chestia cu invidia nu merge aici
* scriu si imi plac limbile straine; cred ca ma reintorc la engleza-coreeana ^.^
* da, un partener inteligent e vital >.<
* nuuuu maaa fac serioasaaa! nu-mi spui tu ce sa fac! bleah! @.@
* da... serviciul e urat --> scoala
* mda, i-am indepartat pe toti _._
* yeey, cunosc oameni noi!
* nu vreau idila. dot. :))
* nu-mi plac numerele astea norocoase
* detest caii, deci no problem; dar doar caii care-s animale, sa nu ne intelegem gresit ˘.˘
* nu-mi place galbenul; daca ma gandesc mai bine, e totusi in regula#

*va intrebati ce-i cu [leapșă] in titlu?
> pai... exact inainte de a publica articolul mi-a trecut prin minte ca ar putea fi o leapsa draguta daca ati lua horoscopul asta si ati comenta fiecare aspect care vi se potriveste sau nu
> asa ca dau leapsa asta mai intai [al-fa-be-tic] Arinei, Axyei, Dianei, MonicaiE, Ramonei, Roxanei si ta-ta-ta-tammm tuturor ce o considera atractiva ^.^*

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog