duminică, 13 ianuarie 2013

[leapșă] completare

Axy has given me these questions, I couldn't refuse, they're so cute!:) Thaaanks! If you guys want to answer too, just pick them up! ^^

1. Crezi că muzica trebuie să fie cântată într-o anumită limbă pentru a fi bună? Crezi că dacă nu înţelegi limba, melodia nu mai este bună?
Mnu. Aveam 13 ani si o ascultam pe Aya Matsuura, o cantareata japoneza pe care o ador si chit ca nu intelegeam nimic, adoram melodiile ei. Bine, o ascult si acum si tot nu inteleg. :)) Neah, limba n-are a face cu muzica. Muzica e singura care atinge oamenii la modul serios. De ce credeti ca pun astia muzica in filme, de exemplu, in filmele de actiune? Cand aia se urmaresc pe autostrada, daca n-ar fi melodiile alea dinamice filmul n-ar mai avea farmec.
2. Ai fi preferat să continui să crezi în Moş Crăciun?
Da, asa as fi avut un Craciun adevarat. Serios, nu ti-ar placea ca Mosu` sa fie real? Sa ii scriem scrisori si sa ne aduca lucruri care practic noua ne sunt imposibile?
3. Care e visul tău? Cel mai mare vis al tău. 
Of, of... in prezent imi doresc mult o camera foto profesionista. Dar una din aia buna, cu tot echipamentul. M-am saturat de rasurile pe care le am. Adica vreau sa fiu fotograf profi.
4. Ce îţi doreşti să faci tot restul vieţii tale?
Sa scriu pentru o revista adolescentina si din cand in cand pentru una literara.
5. Care e cea mai mare plăcere a ta?
Bai, nu pot alege, imi plac prea multe lucruri. De exemplu, sa mananc in fata televizorului. :)) Sau sa citesc seara inainte de culcare. Sau sa ma plimb cu rolele si patinele. Si sa vorbesc. Si sa imbratisez persoane. Si sa cumpar. Da, da, cred ca asta e cea mai mare placere. Imi place sa cumpar chestii. Haine, bijuterii, pantofi, chestii de niciun folos. Tot, tot, tot. Macar de-as putea sa cumpar tot ce vreau. Macar un sfert din tot c vreau. :))
6. Ce regreţi cel mai mult?
Regret ca sunt atat de sentimentala. E sadic uneori. Na, ca iar folosesc cuvantul cu sens impropriu.
7. Cum speri că îţi vei găsi jumătatea? În ce împrejurare?
Pai... vezi tu, e complicat. :)) Ar fi o calatorie in Belgia iarna, el ar fi fotograf... eu as fi studenta intr-o facultate draguta, ne-am intalni cumva aleator, am face fotografii apoi ne-am incalzi mainile intr-un bar dragut si intim, am bea o ciocolata calda... and we will be happy ever after! :meow:

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog