miercuri, 5 decembrie 2012

Față de portocală. Ninge.

Ninge. A inceput sa ninga in urma cu vreo doua ore si vad ca nu are de gand sa se opreasca. In fiecare an de pana acum asteptam prima ninsoare cu entuziasm, dar parca anul asta nu mai e. Nu stiu daca toata placerea zapezii e anihilata de stresul meu continuu, dar cert e ca...s-a dus. Si-n loc sa-mi doresc Craciunul cu toata familia, chiar imi place sa stau singura la T.V., cu o punga mare de chipsuri, cu Snickers, cu Fanta, in fine, cu mancare si, eventual, cu multe clementine.
Prefer sa admir zapada din casa decat sa ies in frigul de afara. Ma mai izbeste din cand in cand cate-o idee buna de scris, dar imi e prea greu sa apas pe taste. :)) Si am de invatat 8 comentarii la romana pana duminica. Ha. Ha. Ha.

Deci...vine Craciunul. As vrea sa merg la cumparaturi, si chit ca mallul e la 5 minute de casa, parca sa ies prin frigul asta...
Madam D. s-a schimbat si nu prea. Are momente in care e enervant de amabila. O fi vreo strategie noua? S-o fi plictisit, a vazut ca n-o ia nimeni in seama...

Va plac clementinele mele? Cu tot cheful disparut de a invata m-am gandit sa fac poze la aceste minunatii dulci. Si sa le pun mocute. :)) Acum merg sa le mananc. Pazea, vine monstrulllll!


Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog