sâmbătă, 1 decembrie 2012

Etapa 29. Cum ai promova SuperBlog, daca ai fi partener media?


Cu toate că nu lucrez în presă, e unul dintre visele mele de viitor, ceea ce înseamnă că ar trebui să am o oarecare înclinație spre articolele cu priză la public. Ei bine, nu am.
Cu toate astea, dacă aș avea posibilitatea de a lucra în colaborare cu unul dintre partenerii media ai competiției SuperBlog2012, respectiv RadioLynx.ro”, “Trilulilu”, “Connect”, “PHOTO Magazine”, “PRwave”, “121.ro”, “Robintel.ro”, “Obisnuit.eu”, “MoneyWatch.ro”, “ArenaIT.net”, “JurnalLifeStyle.ro”, atunci aș alege RadioLynx.ro. Mi-ar plăcea să „complotez” un cântec, o melodie pentru SuperBlog, care să promoveze cumva competiția și, sper eu, să atragă participanți cât mai mulți. În acest sens, acum, pe ultima sută de metrii, în ultima oră a ultimei zile de concurs, al ultimei probe obligatorii, mi-au venit în minte câteva versuri în legătură cu compețiția SuperBlog.

SuperBlog se-mparte ușor,
Cu u glas dăinuitor,
Într-o lume de cuvinte,
Cu pași mari și noi sorginte.

Gând de seară românească,
Umple-o blogosferă vastă,
Avem toți un mare vis,
Vrem să fim de neatins.

Locu-ntâi nu-i o visare,
Nicidecum o apăsare,
Cere însă concentrare,
Ce n-o are orișicare.

Primii zece sunt olimpici,
Capi de trib, vinul cel bun,
De ești unul dintre mitici,
Scoatem pălăria, ești cel mai bun!

Finaliștii sunt puternici,
Trebuie să aibă tehnici,
Două luni să tot reziste,
Între probe fanteziste.

La final, un Martini,
Un spectacol cu Maia Morgenstein,
O gală a laureaților,
Și o experiență care se cere de neuitat!

Ca și colaborator cu unul dintre partenerii media ai SuperBlog2012 aș putea crea mini-reclame pentru RadioLynx.ro, reclame care să aducă în prim plan adresarea competiției către orice tip de bloger, profesionist sau începător și oportunitățile acestora ce ar surveni în urma participării și finalizării competiției.
Pe de altă parte, aș propune o dublare a numărul emisiunilor SuperBlog, totodată axându-mă pe foștii concurenți laureați, care să aducă în prim plan părerile lor, experiențele lor și nu în ultimul rând ponturi ușoare despre competiției.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog