joi, 22 noiembrie 2012

Să concluzionăm.

A trecut mult de cand am stat sa trag niste concluzii in legatura cu firul vietii mele. Asa ca azi am sa scriu cateva.

1. Nu trebuie sa incurajezi un om care face ceva din placere, dar nu are pic de talent, spunandu-i ca-i foarte frumos ceea ce face, de teama sa nu-i ranesti sentimentele. Nu o sa mai fac asta cu nicio persoana care-mi va cere parerea despre creatiile sale; e o mare magarie. Daca respectiva persoana chiar scrie dezgustator, trebuie sa i se spuna intr-un mod clar, dar in asa fel incat sa inteleaga ca trebuie sa isi imbunatateasca stilul. Nu merita sa-si faca iluzii, pentru ca intr-o zi ele ii vor fi spulberate oricum si va durea si mai rau. Daca vrei sa ajungi undeva, munceste pentru asta. Munca grea e o altfel de denumire pentru talent.

2. Eu chiar traiesc din iluzii.  O singura intrebare, "Cat de comuna e franceza in Romania?", m-a facut sa creez o intreaga poveste de azi dimineata si pana acum, pentru ca in final sa realizez ca m-am plictisit deja si chiar daca ar fi sa fie, as fi deja full de. (dar nu m-as supara daca ar fi...)

3. Nu am o mancare preferata. Eu chiar nu am o mancare preferata. :|

4. Cand sunt suparata ca cineva primeste ce nu merita pe niste minciuni extrem, extrem de mari, rad isteric din orice prostie.


By the way, cum va mai trece viata voua, oamenilor?
Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog