joi, 22 noiembrie 2012

Etapa 24. Ce masina 4×4 ai vrea sa fii?


O mașină 4x4? Toyota Hilux!
Nu știu dacă aș transporta asemeni Toyotei Hilux chiar orice greutate, dar cert este că rezist destul de mult în condiții grele. Intru într-un fel de program special, pe o bandă specială și nu mai știu ce se întâmplă în jurul meu, nu mă mai atinge nimic, interiorul e bine păzit și asemeni Toyotei, am vreo 8 airbaguri invizibile gata sa evadeze la nevoie.
Comfortul de care mă înconjur este oarecum bun și pentru cei ce trec pe lângă mine. E bine să fii pozitiv și optimist și să insuflii starea ta de bine și altora, nu-i așa? Siguranța interioară e necesară pentru a ne simți împliniți.
Mă gândesc la sistemul de navigație prin satelit de care dispune mașina. Cred că toți oamenii sunt conectați cumva la ceva mai mare, la Univers, macrocosmosul ghidându-ne de cele mai multe ori prin intuiția și, nu-i așa, suntem de multe ori tentați să spunem că avem deja-vu-uri sau că simțim că-i bine să facem una, alta, când de fapt logica ne spune contrariul?
Un aspect oarecum amuzant pe care l-aș adăuga este sistemul antiblocare frâne. Cred că sunt una dintre acele persoane care nu știe când să se oprească, care ar putea să facă la nesfârșit ceva ce-i place sau nu, care nu se oprește niciodată din creearea viselor și idealizarea iluziilor. E bine să nu ne blocăm frânele imaginației, nu-i așa? Dacă ele ar fi oprite, ce s-ar alege de noi?
Toyota Hilux poate face față condițiilor cele mai aspre de pe glob. Mă întreb dacă sunt și eu așa... Într-o oarecare măsură sunt, considerând faptul că n-am mai dormit mai mult de 4 ore pe noapte în ultimele cinci zile, considerând că BAC-ul îmi bage în ușă cu pumnii și la fel și excesul de cafea. Cred că mi-ar trebui o parte din abilitățile mașinii, vreau să conduc și eu din Sahara literaturii române până în regiunile arctice ale istoriei și sociologiei la fel de ușor și cu o rezistență la fel de mare precum Toyota Hilux.
Concluzia este că asemeni Toyotei Hilux eu trebuie să dau dovadă de o capacitate de extindere a cabinelor mintale, în scopul de a realiza cât mai multe lucruri de bun augur cu o finalitate la fel de longevivă și productivă.

Fotografiile sunt preluate de pe site-ul Toyota.ro.
Acest articol este scris in cadrul concursului SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog