joi, 8 noiembrie 2012

Etapa 17. Alege bijuteriile potrivite de pe LuxuryGifts.ro


Colier din argint cu perla
Dimineața nu-mi pot ține ochii deschiși prea bine,
Creierul nu-mi este încă treaz până în ora zece.
(Ce-i drept, nici acum nu sunt prea trează,
Dar să zicem că azi e sărbătoare și am o scuză.)
Cu toate astea, chiar și cu un ochi plin de somn și puchi,
Nu pot să aleg aurul (galben) ca bijuterie.
Parcă nu e pentru mine, pentru grația (pe naiba!) mea,
În schimb, ador argintul și aurul alb.
(Ca să nu mai vorbim de onix…)
Doar că, vedeți voi, greața asta mutantă pe care mi-o provoacă aurul galben
Are o simplă înfățișare a vinovatului:
Știți (nu vă faceți că nu!) și voi de acei manelești,
Cu zgardele lor din aur,
Cu care se mândresc mai tare decât mama cu al ei cozonac de Crăciun?
Oh, nu-mi spuneți că nu ați observat niciodată,
Cum părul lor gelat (cu scuipat…),
Cum treningul, de preferință auriu, cu sclipici sau…diamante,
Este mană câinească,
Alături de “magnificele,
Maiestuoasele,
Minunatele”
"bijuterii" cu care se laudă toată manelărimea?
Nu vă ard și pe voi ochii, când vedeți atâta lipsă de gust,
Atâta irosire de bani, de pietre prețioase…

Ca să ne formăm o imagine mai bună,
(Nu de alta, dar nu vreau să am coșmaruri la noapte!)
Am ales să vă sugerez niște bijuterii rafinate,
Care să vă încânte ochii,
Să vă gâdile mintea,
Să vă cucerească sufletul,
Și să vă prindă într-o plasă a plăcerii supreme…
Un colier cu perlă,
(Dumnezeule, o să trăiesc vreodată având și eu așa ceva doar pentru mine?)
Sau un inel din argint cu cubic zirconia,
(În iunie e ziua mea, v-ați prins ce vreau, nu-i așa?)
Dar mai ales,
Și mai ales,
Cel mai ales!
Aleg acest set de colier, cercei și inel
(ador inelul, ador inelul!)
Fiți pe fază:
Cu diamante Swarovski!
Care, atenție, are un preț foarte mic, și pun pariu că imediat ce iau banii,
Al meu va fi acest set, doar al meu!
(Atenție!
A se cumpăra decât de către cei care au
Măcar o fărâmă de simț al frumosului,
Pentru că altfel,
Nu vă umiliți doar pe voi,
Ci și creatorul,
și pe cei din jurul vostru…)
Set de colier, cercei si inel cu cristale Swarovski™
Acest articol este scris in cadrul concursului SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog