marți, 6 noiembrie 2012

Etapa 16. Trei lucruri pe care le-ai schimba la SpringShop.ro

În încercarea de a scrie acest articol am intrat pe site-ul SpringShop.ro și am început să mă plimb de pe o pagină pe alta pentru a-mi da seama care-i treaba cu această idee.
Am aflat astfel că SpringShop.ro este „website-ul de unde poți cumpăra un magazin online la cheie”. Ei bine, nu am înțeles din prima ce înseamnă asta mai exact, așa că am continuat să caut informații. După ce m-am plimbat pe blogul websiteului, am mai aflat un lucru: „SpringShop este o platformă de magazine online SEO friendly, cu design personalizabil și cu un abonament fix”, începând cu 25 de euro pe lună.
Ce înseamnă asta mai exact?
SpringShop pune la dispoziție o platformă prin care noi putem să ne creăm magazine online fără să ne facem griji în legătură cu întreținerea, singura noastră treabă rămânând administrarea produselor, a comenzilor și a transportului.
Pentru a înțelege mai bine acest concept, SpringShop oferă o perioadă de testare de 15 zile a unui magazine online, la finalul căreia posibilul cumpărător se va decide.
Intrebarea probei suna cam așa: “Ai putea mentiona trei lucruri care merita schimbate?
Adevărul este că nu, nu aș putea menționa trei lucruri care merită schimbate. Un singur lucru care mi-ar plăcea mie, ca un posibil utilizator, este acela că aș vrea să văd pe prima pagină un buton, o steluță, ceva care sa atragă atenția asupra designului, modele de design (pentru că, sincer, omul e tentat să aleagă un produs după copertă). Eu consider că designul unui site este unul dintre cele mai importante elemente și că un posibil doritor al magazinelor online ia în considerare designurile pe care le are la îndemână, adică cele care îi sunt oferite.
Pe de altă parte, dacă aș reconstrui acest site aș adăuga un fundal verde. Mie verdele îmi inspiră încredere și calitate.
În plus, aș alege, așa cum este precizat în enunțul probei, să existe posibilitatea vizualizării paginilor sub forma unor animații, așa cum este înregistrat și filmulețul care prezintă websiteul SpringShop.

Acest articol este scris in cadrul concursului SuperBlog2012.
Textul mentionat in ghilimele este preluat de pe situl SpringShop.ro

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog