joi, 29 noiembrie 2012

Din seria 'oameni care arata genial in autobuz'

Ieri Ramona propusese ca dupa gala SuperBlog 2012 sa mergem intr-un bar cu rockeri pletosi. Imaginatia mea a luat-o la sanatoasa in secunda urmatoare si aveam deja mii de imagini in fata. I-am spus astfel Ramonei ca vom avea nevoie de vreo cateva galeti, pentru ca voi saliva muuult muuult muuult. :))

Astazi, dupa ce asteptasem o gramada de timp in statia de autobuz, dupa ce a venit intr-un final autobuzul, m-am urcat in autobuz, m-am asezat pe scaun, privirea imi cade pe un... ghiciti pe cine? Pe un rocker care arata puuur si simplu genial. Avea in jur de vreo 20 de ani si cam 1.75 - 1.80 inaltime. Okey, nimic special pana acum. Dar avea tipul asta un par genial, absolut geniaaal. Era un blond inchis, natural, cu un volum wow, si mai era si ondulat. Bai si avea un zambet si niste ochi... Am ramas cu gura cascata.
M-am gandit imediat ca seamana cu James din Twilight si putin cu Lestat de Lincourt din Cronicile Vampirilor.

As fi dat orice sa-i fac o serie de fotografii. Ca sa va faceti niste imagini, am atasat cateva foto cu James. Nyom nyom nyom:X

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog