luni, 19 noiembrie 2012

Am ramas in urma. Repetati, va rog?

Acum 10 ani, adica in 2002, abia aparuse telefonul Nokia, o caramida alb negu, care mie, la cei 8 ani ai mei, mi se parea o chestiuta interesanta.
Suntem in 2012 si urmeaza ca Samsung sa lanseze primul telefon ăăă ... cum sa-i zic? Care se indoaie...

Pai, cum sa zic...tot acum 10 ani era mare lucru sa ai masina, acum e mare lucru sa nu ai. [sunt de acord, masina e vitala; dar nu vreau carnet. nono]

Dudzilor, lumea s-a schimbat prea mult si am ramas in urma. :| Ma uit la pustiulachii astia care se imbraca mai dezbracati ca mine. Fetele, stiti voi. Ma rog, stilul meu nu e oricum dezbracat, dar astea mici de vreo 10 ani le intrec pe astea de 18. Generatia mea ramane in urma. And fuck it, am doar 18 ani. Ma intreb cum o sa ma simt la 30. Complet pe dinafara? :))

Pana una alta revin la invatatul pentru teza la istorie. Imi mai plang si eu de mila din cand in cand, mai ales cand raman cu gura cascata la noutatile din jur.

Imi aduc aminte... :)) in clasa a 6-a, cand mi-am luat [am primit] eu mp3 player, toata lumea era gen: O_o WOW. Inca am mp3'u ala, [the best technology ever. mi-a cazut din mana, masina, tramvai, autobuz etc de o mie de ori si inca rezista, rezista, rezista] si cand ma uit la... ok, nici nu ma mai uit, cert e ca sunt coooomplet jos fata de pustiurimea de acum. Si totusi, ei n-au e-book reader. Muhahahaha! :)) Inca am elementul surpriza=))
Saraca de mine...=))


M.
P.S. asta e un post doar ca sa nu invat la istorie:))
P.S. 2 Daca va intrebati ce legatura are imaginea, asta-i noua mea feblete coreeana, Min Ho....=P~

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog