marți, 16 octombrie 2012

Monotonie și Kindle și cărți și nici-o plăcere

Nici schimbarea si nici noul nu mai au efect asupra mea. Anul trecut traiam din evenimente: azi la teatru, maine la film, poimaine afisarea castigatorului vreunui concurs, raspoimaine atatea teme ca nu mai vedeam nimic altceva, ziua de dupa raspoimaine era vineri si mergeam la o prietena si stateam pana tarziu, mancam prostii nesanatoase si vorbeam despre ce s-a mai inatmplat pe saptamana...Desi partea cu teatrul si cu filmul apareau mai rar, foarte rar, la fel si castigatorii concursurilor, traiam din aceste evenimente. Ma gandeam ca "maine" am ceva de facut, o sa fie genial...
Dar anul acesta...anul acesta am o gramada de evenimente, concursuri, teme [:))], examene [incepand cu noiembrie], idei de scris [astazi am visat o idee pe care vreau sa o scriu]...si nu ma mai incanta nimic. Am pierdut esenta, m-am saturat de oameni, dar sunt dependenta de ei. Nu mai vad nimic frumos decat penrtu o perioada foarte, foarte scurta. Mi s-a dus optimismul ala cretin de care dadeam dovada anul trecut. Nici daca l-as inalni pe Adam Lambert nu as ridica un deget. Sau pe Moga. Sau Smiley.
Nu mai pot sa fac nimic. Nici sa invat, nici sa ma bucur, nici sa scriu. Ce se intampla? De ceee sunt asa deprimata? Pentru ca sigur sunt deprimata. Ramona, ar trebui sa ma programezi pentru un consult. :))
M-am apucat sa citesc "M-am hotarat sa devin prost", si poate ca intr-o zi o sa aleg si eu calea personajului principal al cartii. Prostii sunt cei mai fericiti. Ei nu se gandesc la viitor, ei nu-si fac probleme daca o sa aiba bani sau nu peste cinci ani, sau chiar maine, lor nu le pasa.
Nici muzica nu mai am chef sa ascult. Nu mai am o melodie preferata, nu mai am nimic. Si, colac peste pupaza, am cheltuit in jur de 6 milioane saptamana asta, pe haine! Hainele nu ma fac fericita. Nu stiu de ce dau atatia bani pe ele. Pur si simplu caut fericirea in mituri care la mine nu funtioneaza.
Nu mi-am mai cumparat o carte de nu stiu cand, pentru ca am Kindleul, care are o gramada de carti pe care  vreau sa le citesc, dar Kindleul nu da nici-o placere a cititului. E ca si cand te-ai duce la un restaurant de fite sa mananci un hamburger si sa bei o cola. Adori hamburgeru` si cola, dar nu poti sa te simti bine mancand asa ceva cand ceilalti mananca...caviar. Pur si simplu e mai bine sa mananci hamburgeru` si cola in pat, la tine acasa, in timp ce te uiti la un film. Asa e si cu cartile si Kindleul. Kindleul iti da carti, dar nu ti le da in forma care iti place tie, relaxata, cu o aroma specifica. Totul e din plastic.

Voi cu ce va inveseliti?
Miku`

8 comentarii:

roxx spunea...

hei, girl, eu am starea asta cel puţin o dată pe săptămână :))
cred că aşa sunt poeţii :))

Axi spunea...

Cu ce mă înveselesc? Caut un film trist, plâng până-mi sar capacele şi mă simt ca nouă. Ăsta e ritualul meu...săptămânal, ca să-i zic aşa. :]]

Sau ies la o plimbare cu căştile în urechi, cu arsenalul de melodii triste sau, din contra, mai vesele şi dinamice. Depinde...câteodată mă ajută mai mult melodiile triste să-mi revin decât celelalte. E altfel când ieşi la o plimbare şi asculţi muzică decât atunci când stai în casă.


Aşa mă înveselesc eu...:]] Bine, mai sunt alte metode, dar...XD :]]


Şi eu am senzaţia asta că totul...şi-a pierdut farmecul. Aştept să treacă săptămâna cât mai repede, weekend-ul se duce într-o clipită şi tot aşa.
Timpul trece...

Unknown spunea...

hmmm...nu stiu ce sa zic..poate ai nevoie de putin timp pentru tine,pt a te regasi si a descoperi ceea ce te face fericita si iti pune un zambet pe fata..adevarul e ca nici eu nu am o perioada mirifica, toate problemele par sa se fi asezat la usa mea...

Ieri de exemplu a plouat torential in orasul meu...mi-am pus castile in urechi si am iesit la plimbare, pana am fost leoarca...m-am linistit putin! :)

MikuMyuuki spunea...

@Roxana :))daca zici tu...

MikuMyuuki spunea...

@Axy Asta seara ma uit si eu ;a un film:X Cred ca o sa-ti urmez exemplul si o sa iau unul trist.
Poate ma mai inveselesc.

Nu sunt chiar trista, am doar o... fobie de ceva ce am impresia ca o sa se intample, habar n-am ce.

Sunt in deriva. :))

As vrea sa se intample ceva, sa nu mai treaca timpul si toate cele de parca nici nu as exista; vreau noutate, calatorie, vreau sa vizitez...

:(

MikuMyuuki spunea...

@daiana
Ai dreptate, am nevoie de timp ca sa ma pun in ordine.
Azi nu m-am dus la scoala. :)) Probabil o sa regret mai tarziu, dar trebuia sa am o zi libera...

Intr-o zi o sa ies si eu in ploaie. Dar nu prea-mi place sa ies singura. Sunt...singuratico-foba :))

Ramona spunea...

Pai...putem considera ca starea de depresie(pt. ca atunci cand nu ai chef de nimic si nu te mai incanta lucrurile care iti placeau e depresie, una minora, dar depresie) poate fi din cauza ca s-au adunat multe frustrari, multe dorinte pe care nu ai putut sa le implinesti te-au adus aici. Incearca sa te exprimi mai mult, sa te manifesti, tipa daca iti vine sa tipi, plangi daca iti vine sa plangi, nu te cenzura, pentru ca lucrurile astea se aduna, se duc in subcontient, apoi ies sub o alta forma, mascate, dar cu o intensitate mult mai mare.

MikuMyuuki spunea...

Sambata merg la tara.
Sa vezi ce ma pun pe tipat.
Am un obicei din asta.
Si vecinii ma cred nebuna.
Dar eu ma simt bine.:))

m.

Faceți căutări pe acest blog