vineri, 26 octombrie 2012

Goood, doua zile de groaaaaza!

Credeam ca n-o sa mai vina weekendul asta. Saptamana asta a fost groaznica si se anunta alte doua luni si mai si. Pe langa faptul ca o sa am exmenul la engleza, o sa am si tezele si lucrarile obisnuite, pentru ca profii si-au dat seama ca e sfarsitul lui octombrie si noi nu avem nici macar o nota.
Un rezumat al saptamanii:
luni, scoala, meditatie, in curand o sa apara o carte in care sunt co-autor
marti, 7 ore de scoala
miercuri, 3 ore de scoala, apoi lansare de carte in amfiteatru, concurs, facuta de ras de catre diriga, culcat la 2 noaptea
joi, trezit la 6, invatat la lucrare, scoala, acasa, somn, trezit, si mai obosita ca inainte de somn
vineri, 5 ore de scoala, zilele Craiovei, cumparaturi, mall, ciocolata, ciocolata, ciocolata, inel [:X:X:X]
Pe scurt, saptamana nu pare atat de grea, dar m-am culcat in fiecare zi la 1 noaptea, cel putin si m-am trezit la 6 si sunt atat de obosita ca nu mai pot sa ma misc. Joi nu am avut internet si m-am simtit ca prinsa in secolul 19. Azi am umblat atat de mult in cautarea unui cadou ca nu-mi mai simt picioarele. Sunt atat de racita ca nu pot sa vorbesc de durere in gat. Nu-mi pot misca bratele prea mult, cred ca m-a tras curentul. Am nevoieeee de un masaj. :((

Cum a fost saptamana voastra?
M.

2 comentarii:

Axi spunea...

Auch, nu sună prea bine. :-S
Știu cum e, nici noi nu avem prea multe note și parcă văd că o să ne ia pe toți chiar la sfârșit.

Și eu am așteptat week-end-ul ăsta, cu gândul că, vezi Doamne, o să mă pot relaxa. Cam greu, fiindcă în ultimul timp nici măcar sâmbata sau duminica nu pot sta calmă, fiindcă se găsește mereu ceva de făcut. =.="


Săptămâna a fost grea, multe teste, vești proaste, probleme de sănătate, pregătiri, trezit de dimineață și de la capăt.


Off, lasă, că trecem noi și peste asta! :]

MikuMyuuki spunea...

Da...am trecut prin atatia ani:))
E asa urat, un semestru intreg se lalaie, apoi, la final, incep sa fie disperati.
Nu stiu cat de relaxant va fi weenendul, cert e ca nu e scoala si e bine.

^^

Faceți căutări pe acest blog