miercuri, 17 octombrie 2012

Etapa 7. Delaco: Esti Fan Branza?


Frate, frate, brânza e pe bani,
Ce să fac, de n-am gologani?

Eu sunt fan brânză, e simplu ca bună-ziua, și brânza face toată treaba atunci când am poftă de ceva sărat.
Brânză-n sus, brânză-n jos, m-am trezit încă de luni cu ceva pofta de brânză, dar nici urmă de brânză în frigider.  Mare brânză, mi-am spus, o să cumpăr când mă întorc acasă.
Am plecat la școală și, după ce m-a ascultat la istorie și mi-a dat un patru de toată brânza, profa mi-a zis cu un zâmbet malefic și brânzos că nu fac nici cât o brânză degerată. Era ceapă degerată, madam’, îmi venea să-i zic, dar ea o ținea pe a ei, că brânza bună în burduf de câine se strică.
N-am făcut nici-o brânză milogindu-mă de ea să-mi dea un pas până ora următoare, așa că m-am îmbrânzit.
Creierul meu de brânză era prea somnoros ca să realizeze că mai aveam doar o oră de școală, când am dat de-un prof’ zgârie-brânză, care nu numai că ne-a dat drumul acasă, dar a și uitat de lucrarea de toată brânza pe care o dădusem vineri.
Nu știu cum a aflat mama de brânza mea de la școală, dar am stricat brânza de-acasă cu ea.
Opt și cu-a brânzei nouă, am scăpat de ea și m-am dus la mall să-mi iau o plăcintă cu brânză.
– Ce brânza mea!
Uitasem să iau bani la mine, și deși o cunoșteam pe tanti de la magazinul cu plăcinte, mi-a zis fără pic de pasiune că frate, frate dar brânza e pe bani.
Și așa am ajuns înapoi acasă, fără nici-o brânză.

Acest articol este scris pentru concursul SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog