marți, 4 septembrie 2012

Horoscop: Ce iti rezerva anul 2013?

Gemeni
In anul 2013 vei fi capabila sa iti consolidezi planurile si eforturile. Vei avea posibilitatea sa iti indeplinesti visele in acest an. Pozitiile planetelor te vor ajuta foarte mult, iar tu vei putea sa iti atingi obiectivele in viata. In vara anului 2012 vor exista mici probleme pe plan financiar, insa nimic care sa te sperie sau sa nu aiba rezolvare.
In ceea ce priveste planul sentimental, anul 2013 va fi un an in care sentimentele tale vor fi mult mai stabile decat in anii precedenti. Tu vei putea sa iti exprimi dragostea si afectiunea pentru partener si vei fi libera sa spui ce gandesti cu adevarat. Daca nu esti implicata in nicio relatie, nu-ti face probleme. Cupidon are indreptate toate sagetile asupra ta asa ca sa nu te sperii daca te indragostesti la prima vedere.


# Probabil ca v-am impuiat cu horoscoape, dar nu-i dragut sa vezi ce zici ei despre tine/zodia ta?
Am inceput sa cred mai serios in horoscop atunci cand am vazut ca este in mare parte real. Evident, nu orice horoscop, facut de orice site, dar, spre exemplu, cel de pe Kudika este mai tot timpul corect. Ca sa vedeti ceva real, eu toata vara 2012 am avut probleme cu banii. Primeam bani, in cateva zile [sau ore] ii dadeam gata, apoi ramaneam in pana si ma simteam...
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog