sâmbătă, 4 august 2012

#o micuta calatorie#

 Ultimele doua saptamani au fost...obositoare. Am fost la tara si la tara e...nu e de mine. In schimb, am facut ceva poze si am invatat cateva lucruri cum ar fi: detest sa am grija de copiii mici, nu imi place sa nu am o baie cu cada, nu ma descurc in camerele micute de pe vremuri, praful inca imi provoaca alergie.
Pe de alta parte, imi place la tara pentru ca dincolo de casa mea e o campie intinsa si nu la o mare departare e o padurice. In schimb, oamenii se tafnesc din ce in ce mai tare, sunt din ce in ce mai curiosi si imediat ce iesi din curte ii auzi cum se intreaba sau cum te intreaba: a cui esti maica? A lu' mama si tata, era raspunsul de pana acum. Acum sunt doar eu. Punct.

Luna Plina
Dupa o ploaie torentiala, apusul a fost magnific...
Dar nu am avut aparatul la mine in momentul oportun.
Cred ca tot satul a aflat ca eu fac poze. Intr-o seara, in timp ce fotografiam luna, treceau cativa pe acolo: ce face asta? Parca as fi alergat dezbracata prin tot satul, asa au reactionat cand m-au vazut fotografiind.
Foarte interesant pantoful infipt in plancarda Second Hand.
Valcea
A plouat...
Suuuper misto mallul din Valcea!
Luna printre nori...
Lumina?
Curent?
Ala e un borcan acolo?
Enjoy your difference,
`miku


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog