luni, 27 august 2012

"lupte seculare"

Mai demult am scris un post in care imi aratam dezgustul fata de o expresie celebra printre iubitorii si scriitorii cartilor, anume "a devora o carte". In ultimul timp am vazut-o foarte rar, ceea ce-i bine, pentru ca ce e mult e prost.

Acum vin cu o alta expresie care ma seaca atunci cand o vad: "dupa lupte seculare". Aceasta expresie apare in locatii care de care mai bizare, precum: dupa lupte seculare limbile lor bla bla bla, dupa lupte seculare s-a decis bla bla bla. Nu va spun unde am vazut expresia astazi. Haha.
Initial, expresia "lupte seculare" suna extrem de bine, la fel ca si "a devora", dar fiind folosita din ce in ce mai mult, si-a pierdut farmecul.
# Cuvintele sunt puternice. Chiar daca spunem noi ca "o imbratisare valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte", va spun eu ca daca i-ati spune unei persoane dragi "nu te iubesc", ar avea un efect mai mare decat un miliard de palme. Sufletul se recupereaza cel mai greu, puteti fii siguri de asta!

Un comentariu:

Alex spunea...

puteti fi*...

Faceți căutări pe acest blog