luni, 6 august 2012

Leapsa Liebser - completare

Am mai primit inca o data leapsa:X Mersiiiiii Ella!

1. Cartea preferată?
"Vampirul Lestat" de Anne Rice
2. Melodia pe care o asculţi cel mai des?
Orange Caramel – Shanghai Love
3. Blogging, filme sau muzică?
Muzica si blogging.
4. Ce hobby-uri ai?
Imi place sa mut mobila prin casa, rearanjez totul o data la 2-3 luni. Ascult muzica, citesc, dorm, mananc in fata T.V.-ului.
5. Care este motto-ul tău?
Noi putem face orice, dar nu stim cum.
6. În ce perioadă ţi-ar fi plăcut să trăieşti?
Imi place mult perioada de epoca, dar prefer secolul 21, e cel mai practic, simplist, democrat.
7. Care este oraşul tău preferat?
Nu stiu...Craiova?:)) Serios, imi place Craiova pentru ca: mallul e la 5 minute de casa mea, e micut, destul de aranjat...cu toate astea, mi-ar placea sa vizitez Londra, Seoul, Tokio, Berlin.
8. Un lucru pe care nu l-ai face niciodată.
Sa ma ingrop de vie.
9. Ce ai schimba la tine?
Inaltimea. Vreau sa fiu mai inalta.
10. Spui întotdeauna adevărul?
Nu.
11. O părere personală obiectivă despre cel care ţi-a trimis această leapşa.
Imi place blogul autoarei, faptul ca nu se da batuta si are atatea proiecte.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog