vineri, 17 august 2012

Help! Help! Help!

Okey, sunt mai ceva ca in Tom si Jerry. De fapt, sunt chiar Jerry. Viata ma alearga si eu nu stiu unde sa ma ascund.
Am nevoie de indrumare, sau cel putin de pareri. Trebuie sa aleg o facultate. Nu pentru acum, pentru la vara, dar mai este foarte putin timp si simt ca-mi ticaie ceasul. Nu as vrea sa raman in Romania, dar nici in afara nu pot sa plec, ca nu-mi permit.
In tara vreau sa aleg Bucurestiul. Totusi, nu-mi place Bucurestiul. E prea incurcat, aglomerat, imbacsit, plin de...aere si complet nepotrivit mie. Totusi, in Bucuresti vreau sa merg, pentru ca este singurul deschizator de drumuri ceva mai largi. Serios, e ceva mai mult decat Craiova. La scara asta ma refer, nu la alta. :))
As vrea sa fiu organizator de evenimente. Parca dintotdeauna mi-am dorit sa fiu asta, doar ca n-am stiut-o. De ce? Pai atunci cand trebuie sa organizez ceva, parca intru in priza. Imi place, ador, iubesc asta. Poate mai mult decat sa scriu. Sigur ca mai mult ca scrisul, avand in vedere cat de putin am scris eu ever.
Totusi, nu stiu ce facultate ar trebui sa urmez pentru asta. Marketing? Aveti vreo idee?
Ar mai fi optiunea sa dau la Litere Engleza-Coreeana...

Si cam asa suna viitorul meu. S.E.C.
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog