vineri, 31 august 2012

De fapt, am internet – si fotografii

Aveam de gand "sa dispar" pentru un timp. De fapt, am planificat "iesirea" asta inca din iunie [sau poate iulie?:-?] asa ca stiam ca voi avea parte de o pauza intr-un final, dupa ca mai toata vara am stat in oras.
Dintotdeauna mi-a placut muntele. Poate si pentru ca ai mei au mers dintotdeauna numai la munte. Bine, cele cateva dati in care am mers la mare...
Oh, serios, ce poti sa vezi la mare? Bine, in afara faptului ca ador sa lenevesc pe plaja, sa innot si sa lenevesc din nou la soare, tot muntele primeaza.
Si uite-ma acum la Sinaia. Norocul a facut ca locul in care stau sa aiba wi-fi si pam-pam-pam, ia-ta-ma cu noutati si fotografii.
Sinaia este magnifica. Oamenii de aici sunt mult, mult, mult prea prietenosi. Odata ce intrii in Sinaia poti sa juri ca ai ajuns intr-o statiune montana din Elvetia. Totul este atat de bine aranjat, totul este atat de pitoresc, casele pastreaza aura veche si mai ales stilul german, iar peisajul, muntii, oamenii...cu siguranta Sinaia este locul meu preferat din Romania. Sinaia este motivul pentru care poti spune ca Romania este o tara frumoasa.
Si am vazut mii de straini aici!













Revin zilele urmatoare cu mai multe fotografii!

`miku

Un comentariu:

emahyeЛa spunea...

Sinaiaa :x. Si eu ador Sinaia, in special muntele. Sinaia parca este o alta tara. O tara total diferita de Romania.
Debea astept sa imi fac timp si sa invadez locusorul ala din Romania care te face sa crezi ca esti in paradis. :o3

Faceți căutări pe acest blog