sâmbătă, 11 august 2012

30 days writing - day 30

30 days writing
30. Momente bune și rele din ultima lună.

Momente bune:
– momentul in care am ajuns acasa dupa ce am stat doua saptamani la tara
– momentul in care am primit imprimanta
– ziua in care am vizitat Valcea
– momentul in care am vazut Pentax-ul lu` fratemiu [myum=P~]
– momentul in care am savurat mancarea bunicii
~s.a.m.d~

Momente rele:
– momentul in care am realizat ca o sa stau la tara doua saptamani
– momentul in care am fost coplesita de copiii mici
– momentul in care am realizat ca intr-o luna incepe scoala
– momentul in care am realizat ca o sa-mi iau tot ce vreau cam...niciodata in vecii vecilor
– momentul in care am realizat ca s-a mai dus inca o vara...mama masii ce repede trece timpul
~s.a.m.d~

Enjoy your nothing,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog