sâmbătă, 4 august 2012

30 days writing - day 17

30 days writing
17. Momente bune și rele din ultimul an.

Pai, sa vedem. Suntem in 4 iulie, desi trebuia sa scriu asta duminica trecuta. O saptamana nu mai conteaza. :))
Momente bune si rele au fost tot anul. Momentele rele m-au facut mai sensibila, acum sunt in stare sa plang din orice nimic. Cert e ca imi trece repede...dar toate lasa o urma.
Era odata un batran care avea un nepot si acel nepot ii facea mereu probleme; pentru fiecare problema, batranul batea in usa de la casa cate un cui. S-a intamplat ca intr-o zi sa nu mai fie loc pentru nici-un cui, si, copilul, cum necum a ajuns sa-si dea seama de greselile sale si a spus ca pentru fiecare problema pe care a facut-o, va face cate ceva bun. Si trecand timpul putin cate putin, scotand cate un cui la fiecare lucru bun, s-au  terminat cuiele.
Baiatul era fericit acum, pentru ca facuse multe lucruri bune, dar batranul i-a spus: dar, totusi, tu nu vezi toate acele gauri lasate de cuie?
Da, intr-adevar, lucrurile rele lasa urme urate, si spre nefericire lucrurile frumoase tind sa para nesemnificative in fata celor rele.
Insa momentele frumoase sunt intr-adevar...frumoase. :)) 
#De exemplu, astazi i-am convins pe ai mei sa-mi ia o biblioteca noua. Sau, momentul in care mi-am luat un nou aparat foto – in antiteza cu momentul in care l-am pierdut. 
#Momentul in care mi-am reparat vechiul telefon pe care l-am adorat – in antiteza cu momentul in care s-a stricat. 
#Momentul in care am avut o gramada [la propriu] de Cola si am stat ore intregi in fata televizorului...:))
#Momentul in care am luat vacanta – in antiteza cu cel in care am realizat ca s-a dus deja vacanta.
#Momentul in care mi-am luat ultimul numar mic al rochiei pe care pusesem ochii de mult timp.
#Momentul in care...nu am dormit deloc pana tarziu. Oribil.

O gramada de gramezi de lucruri care mai de care mai ciudate.
Enjoy your sweetness,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog