duminică, 1 iulie 2012

Take a break. Take a Tequila

În casă miroase a cafea. Am simțit aroma încă de cand m-am trezit. Mirosul persistă. Cu toate astea, doar tatăl meu bea cafea. Mama stă și se uită pe pereți. Probabil se gandeste. Nu-mi pasă la ce. Nu sunt problemele mele.
Am și eu. Sau poate n-am, depinde cum vreau să văd situația. În momentul de față mă roade indiferența. Mă simt ca acum patru ani, cand încă nu dădusem de prea multe griji.
Beau Sana de la Napolact. E bun, știați? Mi-a ieșit un coșuleț deasupra buzei și Sana îl face să mă usture. Sana e sărată.
Am descoperit-o pe Tequila. Cine e Tequila? E o craioveancă de 14 ani care are un vlog mișto. Uitați-vă și voi, dacă n-aveți ce face. De fapt, uitați-vă chiar dacă aveți ce face. Faceți o pauză de Tequila.
În rest, care mai e viața voastră? Eu am obosit să trăiesc. Revin în lumea mea. Ne mai vedem. Auzim. Scriem, în fine.

`miku
P.S. desenul e făcut de ea

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog