marți, 17 iulie 2012

30 days writing - day 4

 30 days writing
4. Părerea ta despre religie.

E un subiect sensibil, pe marginea caruia nu vreau sa discut mult. Cert e ca nu-mi plac toate lucrurile pe care le sustine religia ca fiind adevarate, pentru ca multe dintre ele au fost adaugate de-a lungul anilor pentru a tine credinciosii sub papuc.
Totusi, eu cred in Dumnezeu. Pur si simplu mi se pare plauzibila ideea prin care el a creat lumea. Decat ca ne-am format dintr-o explozie, prefer sa cred ca am fost creati din dorinta lui Dumnezeu de a avea...prieteni.
Religia din zilele noastre nu mai e religie. Sunt putini cei care o respecta pe bune. Probabil doar calugarii care se retrag in locuri izolate.
Am vizitat multe manastiri si conditiile de acolo [nu din toate,dar majoritatea] sunt mai bune decat avem noi, cei care traim in afara.
Coruptia si nebunia sunt peste tot, asa cum au fost dintotdeauna si vor fi pentru totdeauna. De asta nici nu mai blamez preotii si orice luminatii care apar la T.V. cum ca ar fi violat, omorat, torturat pe cineva, pentru ca sunt oameni, ca mine, si chiar si eu pot sa omor pe cineva.
Cel mai bun motiv pentru care cred in Dumnezeu, in exista fortei divine si a unui bun suprem este aceea ca atunci cand chiar am nevoie de un ajutor mare, ma rog si se intampla ca rugaciunea sa-mi fie ascultata. In plus, e un fel de stare de bine care se creaza atunci cand te gandesti ca cineva divin chiar are grija de tine.
Cu toate astea, nu vreau sa impun nimanui religia mea. Am vazut ca sunt oameni care incearca sa vina si sa-ti ofere carti, sa-ti vorbeasca. Poate ca e ok, poate ca avem nevoie, dar NU vrem sa ni se bage pe gat, asa cum fac cei mai multi care propovaduiesc.
Va spun eu, daca un om simte nevoia sa faca ceva, atunci va face acel lucru, chiar daca astea inseamna sa isi ofere averea tuturor sau sa mearga intr-un avion si sa detoneze o bomba.

Enjoy your soul,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog