luni, 16 iulie 2012

30 days writing - day 3

30 days writing
3. Părerea ta despre droguri și alcool.

Exista droguri la absolut fiecare pas, in sensul larg al cuvantului drog. DAR:
DROG1, droguri, s. n. 1. Substanță de origine vegetală, animală sau minerală care se întrebuințează la prepararea unor medicamente și ca stupefiant. 2. (Fam.) Medicament. – Din fr. drogue. 
Daca e sa ne referim strict la drogurile gen ecstasy, cannabis, LSD, cocaina, heroina, amfetamine, atunci nu, nu sunt de acord cu aceste droguri. Daca toate acele senztii misto ar putea fi obtinute fara sa iti omori organismul, atunci probabil as fi printre cei mai mari folositori. Dar drogurile astea iti omoara organismul, te omoara ca om, ca psihic.
In schimb, mie imi place cafeaua. Imi place cum miroase, imi place gustul si din cand in cand beau si eu. [am avut o perioada in care beam des, dar mi se cam luase...] Si cafeaua e un drog, deoarece contine cafeina, dar cafeina contin chiar si ceaiurile si cacaua. [cafeina este un fel de energizant natural care in cantitati mari poate crea boli de inima, deoarece actioneaza direct asupra inimii]
Si mai e si tutunul. Eu nu fumez si nici nu suport sa stau langa o persoana care fumeaza, chiar daca respectiva fumeaza tigari din alea...parfumate. Ma inneaca, imi usuca gatul in numai cateva secunde si incep sa-mi dea lacrimile. E un fel de alergie.
Deci sunt impotriva drogurilor.
Cu toate astea, eu nu lupt impotriva drogurilor. Nu stiu daca avem chiar toti de ales, sunt situatii in care drogurile iti sunt oferite fara sa iei la cunostinta acest lucru si poate ca iti creeaza un fel de dependenta, dar, totusi, atata timp cat un om are de ales si alege sa se drogheze, atunci eu nu vreau sa lupt pentru el. A ales singur acea cale. E ca si cum ai vrea sa te vopsesti si cineva iti interzice – de ce? Aleg constient. E alegerea fiecaruia.

Enjoy your safe time,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog