sâmbătă, 28 iulie 2012

30 days writing - day 12

30 days writing
12. Ziua pe scurt.

*sa vedem, nr. 12 trebuia sa fie in data de...25 iulie 2012*
Miercuri m-am trezit destul de tarziu. Am asteptat sa vina fratemeo si sa merg impreuna cu el si A. la Valcea. Am mers la Valcea, care e, apropo, super misto. Am fost la mall [nu m-au atras foarte tare magazinele, sunt mai misto cele din Craiova]. Am mancat la McDonald, apoi am mers cu A. la masina...Apoi ne-am reintors la mall, am mai pierdut putin vremea, mi-am micsorat nr. zalelelor la noul meu ceas...
Apoi m-am reintors acasa, am stat pana seara tarziu mancand orez cu lapte si band Cola, apoi am mai mancat niste chipsuri...Hmm...eu eram foarte obosita si nu stiu ce ma tot intreba A. despre saruturi, si-mi venea sa-i dau una numai sa taca. 
Apoi am adormit si...cam atat. :D

Enjoy your day,
` miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog