luni, 4 iunie 2012

Unghii false

Nu-mi plac unghiile false. Sunt...false, ce mama măsii.
Dar, mai mult decat false sunt incomode.
Si am o amintire...urata in legatura cu ele.
Eram mica, la tara. Stateam in fata portii bunicii mele, asteptandu-mi tatal sa vina si sa plecam la Craiova.
La cativa metrii de mine erau doua adolescente care vorbeau, chicoteau si...isi scoteau unghiile. Doamne, am fost uimita. Si, oarecum, terifiata. Eram prea mica pentru a stii de unghii false, asa ca eu imi imaginam ca ele isi scoteau unghiile reale. Mult timp m-am gandit: oare, cum? Cum sa-ti smulgi unghiile, apoi sa le pui la loc de parca nimic nu s-ar mai fi intamplat, si, culmea, sa si razi intre timp.
Acum, unghiile alea false de la coltu` strazii mi se par exemplu de prost gust. Mai sunt si unele in gel care, daca dai de un profesionist, arata bine, dar care, daca dai de un manichiurist tot de la coltu` strazii...
Pana la urma, nu-ti ingrijesti tu unghiile proprii, care nu te imcomodeaza, si ti le lasi cat de lungi vrei?

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog