joi, 14 iunie 2012

Past-Present-Future right now [leapsa de la K&A]

1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
Acum ceva timp mi-aș fi dat 30. Dar în realitate sunt între 15 și 17.
2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Să eșuezi. Asta înseamnă că ai încercat și nu a mers. Și că tre' să vezi altfel lumea.
3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
Pentru că n-avem de ales. Trăim printre lucruri bune și rele și dacă viața ar fi doar plăcută, ne-am plicitsi.
4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Evident. Numai gura e de mine.
5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Bogăția și sărăcia ar fi alternante. Ar însemna ca într-o zi să fiu îmbrăcată în porfiră iar în următoarea să mor de foame.
6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Lăsați naibii gelozia. Vă distruge.
7. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Evident că nu fac tot ceea ce-mi place. Cine face? Ideea e că fac multe lucruri care îmi plac.
8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Nu. Eu sunt ceea ce sunt și nu mă pot grăbi sau încetini.
9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Doar lucrurile care trebuie. Sunt puțin cam leneșă; cumva, însă, o caut cu lumânarea și complic totul.
10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Lasă telefonul ăla. Aruncăte într-o baltă și trăiește-ți copilăria. O să ai timp să vizitezi facebookul ei/lui  peste puțin timp.
11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Geniu stresat. Aș muri mai repede.
12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Cred că partea a doua trebuie să fie: doar amintirile de acum înainte. Evident că toată lumea ar alege amintirile de până acum. Pentru că dacă alegi asta, partea a doua din enunț este inevitabilă.
13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
M-a marcat. Dar nu mai are importanță
14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
Hmmm...momentul în care m-am mutat în noul apartament. Am ‚dat’ de cea mai bună prietenă din prezent. Și sunt sigură că e ceva pentru totdeauna.
15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
Nu! Doamne, nu! Dar aș pleca într-o călătorie în Australia. Și America. Și mai ales Asia. Și aș mai lua pe încă cineva cu mine.
16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Ăăăă, ieri. Și alaltăieri. Și cred că și mâine.
17.  Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Nu știu. Am impresia că e mereu aici. Serios. E ceva mental.
18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
Să călătoresc prin toată lumea. Ce mă oprește? Banii.
19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
Să scriu despre moarte. Nu cred că cunosc pe cineva caruia să-i placă atât de mult să scrie despre moarte. Și adevărul e că, uneori, îmi ies chiar bine textele.

-leapsa e a voastra-

-multumesc pentru leapsa-

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog