vineri, 1 iunie 2012

Aventuri in Craiova. Ploaie. Interdictie. Semne neconventionale


Am plecat pe la 5 de acasa, cu un soare frumos in spate, cu un aparat foto si putini bani la mine si, evident, cu cea mai buna prietena cu care, ironic, am fost certata timp de 6 luni [!!!]
Si dupa ce am fost in Auchan ca sa-si ia pasta de dinti, carandu-ma cu rolele mele uriase in spate, cu setul de placa de par, ondulator si toate cele, cu ditamai geanta pentru aparat foto...am mers la ea acasa pentru a-si lasa pasta de dinti si pentru a-i vedea chinchila super-pufoasa si scumpa si magnifica si adorabila si...am spus pufoasa?
Apoi am mers sa ma intalnesc cu o colega sa-i dau placa. Apoi am fugit in centru pentru a-si lua miss de langa mine palarie xxl.
Apoi am zis sa facem poze...
Si am facut...
Un parculet frumos de langa Catedrala.
La o tigara...
O mica priveliste asupra vechiului centru...
Norii care anuntau o furtuna de proportii...
Mlastina in mijlocul Craiovei. Serios, e centrul.
Un somn bun langa Teatrul National...
O poza geniala
As fi inteles daca era Crama Putureanu. Dar Cafeneaua Putureanu?
Oare intra cineva acolo?
Ziua Copilului...
Vedeti bordura aceea de jos? Acolo au stat 2 tipi cateva ore bune lunea trecuta. Pe cuvant, m-am tot invartit eu prin centru de la 12 la 4 si ei nu mai plecasera.

Centrul cultural. Statuile scriitorilor.
Un trandafir extrem de alb. Ador trandafirii albi.
Vechiul centru, in paragina.
O poza draguta.

In incheiere, Walk of Fame made in Craiova. ['presul' unei intrari intr-o cafenea]

Si, intr-un final, s-a pus ploaia...
Si am plecat acasa...
Dar trebuia sa merg in Auchan sa cumpar ceva pentru mama.
Si am mers, dar aveam rolele...
Iar gardianul tot tipa dupa mine...eu nu il auzeam, aveam casti. Si pana la urma, m-a dat afara. Asa ca m-am schimbat de role afara, intr-o ploaie torentiala.
Om de doi bani. Nu mai spun ca ne-a claxonat un autobuz iar eu i-am aratat doua degete...frumoase.
`miku

2 comentarii:

Diana Gavrila spunea...

De ce aventura ai avut parte:)) Foarte tare! Imi plac pozele tale. Am vazut si eu o parte din Craiova. Din pacate nu am fost niciodata pe acolo :( Pare frumos.

MikuMyuuki spunea...

Trebuie sa vii candva, dar doar sa vizitezi:))In niciun caz sa te muti aici.
E plicitisitorrr
`miku

Faceți căutări pe acest blog