marți, 1 mai 2012

Time out, please!

Weekendul acesta prelungit a fost pe de o parte un preludiu pentru vacanta de vara - ultima oficial si complet libera - si pe de alta parte un cosmar.
Am o gramada de invatat pentru tezele din acest semestru urias si asta ma face sa nu fiu in stare sa fac nimic. Am atatea de facut ca nu imi vine sa ma apuc de nimic. Nici macar sa scriu nu am fost in stare. Am avut o meditatie la romana, unde am scris un comentariu [:-l] si o meditatie la engleza unde m-am spart de exercitii.
Aveam niste idei pentru blog insa le-am uitat.
Am incercat sa dorm, si am dormit profund, o jumatate de ora, pana cand m-a sunat o colega, apoi vreo 20 de minute, pana au venit ai mei acasa si in loc sa descuie usa cu cheia, ca tot omu' normal, s-au apucat sa sune la usa. Si a trebuit sa ma trezesc. Din nou. Deteeeest sa fiu trezita din somn.
Sunt super-mega-extra obosita, noaptea trecuta m-am culcat tarziu, am stat cu o prietena sa vedem niste filme, am mancat o gramada de mancare nesanatoasa [yummmy] iar azi dimineata m-am trezit la 9 fara ceva ca sa merg la meditatie.
Vreau stop. Time out. Sa pun o pauza uriasa, de vreo cateva luni, in care sa fac tot ce ma taie capu` fara sa ma streseze scoala. Si paa la urma nici nu imi dau seama de ce ma stresez atata. Ca tot n-o sa invat nimic.
Eh...

`miku

Un comentariu:

Ramona spunea...

Relax, vine vara.

Faceți căutări pe acest blog