marți, 22 mai 2012

Ramona, iti multumesc!

Trebuie sa spun ca Ramona m-a surprins complet. Cadoul ei este enorm enorm de neasteptat. De ce? Pai stati sa vedeti:
A ales sa-mi trimita stelute fosforescente din care caut de asta iarna daca nu chiar din toamna. Imi doream acele stelute enoooorm de mult pentru ca mai am cateva si voiam sa pun prin toata camera. Primele stelute le-am luat de la metrou acum 10 ani. Peste 10 ani, Ramona mi-a trimis altele. Multumesc!
Al doilea lucru, mi-a cumparat una dintre acele masti mov cu magnet pe care le admir de trei ani incoace si in fiecare an cumpar si trebuie sa le dau. Acum o am pe a mea, mov, proprie, mov, frumoasa, am mentionat ca e mov?:))
Si cartea. Cartea asta e geniala. Acum cativa ani, cand am scris Gangsta Soul aveam o replica gen: "– Pleaca odata! Se rasti el la Creatura care-i statea in cale." iar in cartea aceasta exista o creatura care ucide, exact ca in povestea mea, care nu a fost dusa la finala sa cum voiam eu. Multumesc!
Multumesc! Multumesc! Multumesc!
`miku

2 comentarii:

Ramona spunea...

cu mare placere :* ma bucur nespus ca am putut sa iti fac o bucurie

MikuMyuuki spunea...

>:D< >:D< >:D< a thousand of thanks!

`miku

Faceți căutări pe acest blog