marți, 15 mai 2012

Noul numar...

   Am primit intr-un final noua revista a scolii, numarul din martie 2012. Nu stiu de ce editorii aranjeaza revista in functie de luna, pentru ca ea oricum nu apare in fiecare luna, ci doar de doua ori pe an.
   In orice caz, de data aceasta eu am patru pagini [!!!] de poezie si proza. De ce? Pai e ca si cum mi le-as fi publicat singura, de-aia. Madam', care se numeste profesor coordonator, mi-a spus asa: uite e-mailu' editurii, trimite ce ai scris si iti vor publica.
   Aha, pai mersi...zic eu si stramb din nas. Cand ajung acasa, hopaaa, nu merge mailu`, pe care madam' cu mana ei il scrisese. Ce fac eu atunci? Iau la puricat internetul sa gasesc adresa editurii. Si inru-un final o gasesc in datele editurilor care au venit la Gaudeamus in Craiova...
   Daca madam' mi-a dat adresa gresita, de ce sa-i fac pe plac? Am trimis tot ce mi s-a parut mie mai dragut si pam-am-pam, acum am patru pagini cu creatii proprii.
   Un alt punct care ma cam enerveaza e ca desi le-am trimis pe langa documentele scrise cel putin cinci fotografii, ei nu au publicat decat una si au bagat o alta fotografie de la ei. Mai mult de atat, nici macar nu s-au uitat la ce scrie si au pus copertiile cartilor langa recenziile nepotrivite.In orice caz, astea sunt paginile:
Ma simt mandra ca am publicat in revista scolii! HaHaHa.
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog