miercuri, 16 mai 2012

Nici chiar asa...

Un elev de 14 ani a murit in urma unei batai cu un coleg de clasa.
Nu credeam...ca o bataie poate fi asa de violenta. Este cam antiteic ce spun eu, dar doi baieti de 14 ani nu ar trebui sa se omoare intr-o bataie. Nu sunt impotriva batailor, Doamne fereste. O sa radeti daca va spun ca pe vremea mea, cand eram eu in clasa a 6-a, ii bateam pe toti care nu erau de acord cu mine? Odata i-am spart ochelarii unuia si a trebuit sa-i platesc. Dar ce conteaza, nu m-a mai contrazis vehement.
Ok, o mica bataie care sa te punape ganduri mi se pare in regula. Fara sange, vreau sa spun. Ca ii dai un pumn, dar nu in fata, ca il mai si injuri, ok, mai nene, dar nu il omori. Nu de alta, dar daca s-a batut cu tine o data, se va batea si a doua oara, si, unde-s doi distractia creste, nu-i asa?
`miku
P.S. spuneti ca sunt psihopata, dar mai intai uitati-va in oglina

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog