marți, 22 mai 2012

Intamplari din irealitatea imediata

Nu am citit inca textul de Max Becher, dar vreau sa imi cumpar cartea cat de curand si cu toate ca am gasit-o si aici, parca e mai dragut sa fie citita live. In orice caz, m-am gandit la titlul cartii: "Intamplari din irealitatea imediata"...
Ce irealitate imediata ne inconjoara? Primul lucru la care m-am gandit au fost ingerii. De mica am stiut de ingeri, la urma urmei, cine nu cunoaste rugaciunea "Inger, ingerasul meu", pe care care daca nu mama, atunci bunica ne-o spune cu siguranta.
Si mai departe de ingeri. Dar mai aproape de noi? Ceva ce putem vedea cu ochiul liber si simti pe propria piele? Ceva ce nu ne-ar inspaimanta daca am vedea?

Intamplarea din irealitatea mea imediata e simpla: umplii o cada cu apa si te scufunzi. Stai sub apa si vezi ce se intampla. Ce mi s-a intamplat mie? Pai mi-a placut. E o senzatie de eliberare, de indepartare de terestru si clar nu de teama. E ca si cand...okey, dau intr-o senzatie de om drogat, dar clar e de bine.
Si asta-mi aduce aminte: vreau la mare...

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog