sâmbătă, 26 mai 2012

Aventuri in gradina blocului

Ploua torential acum o jumatate de ora iar eu, plictisita de cata curatenie trebuie sa fac in camera mea [Ramona stie :))] ma uitam in gradina. Vrand-nevrand, am vazut trandafirii. Vreo douazeci de trandafiri, aranjati in tufe frumoase, si boboci, si infloriti, numai gata de luat si pus in vaza.
Ce fac eu atunci? Ma duc si iau. Si cand sa ies din gradina hop urla sefu` de scara care sta la parter: maaa care esti acolo carateeeee!!!!!! :si peste 3 secunde, cand ma vede si isi da seama ca sunt eu: aaa, tu esti
Reactia mea? :)) I-am facut cu mana:)) Nu il vedeam, pentru ca avea jaluzele trase [!!!] dar i-am facut cu mana:))) nu aveam ce sa zic:)) iar mama ma stresa sa pun o piatra la loc, piatra pe care cei de la celalalt bloc o dadusera la o parte ca sa vina apa din gradina lor la noi :))
Ei, nu-i asa ca-i subiect de telenovela?:))
`miku

Un comentariu:

Ramona spunea...

eu era sa imi iau un borcan in cap acum cativa ani pe tema asta. Si, ai facut curat in camera?::))

Faceți căutări pe acest blog