joi, 17 mai 2012

Altfel-de-leapsa

 Ramona a creat pentru Altfel-de-carti o leapsa super tare asa ca m-am gandit sa o pun si aici. Mai jos sunt doar raspunsurile mele, daca doriti sa vedeti si raspunsurile ei sau sa castigati un premiu surpriza, intrati aici.

1.Luati prima carte pe care o gasiti la indemana si transcrieti primul paragraf.
Toata lumea se teme de ceva, nu-i asa? Asta-i preocuparea mea. [Setea-Carrie Jones]

2.Srieti primul paragraf din cartea preferata.
Eu sunt ceea ce in satul nostru se numeste „cineva care nu a murit inca” – o vaduva, in varsta de optzeci de ani. Fara sotul meu, zilele sunt lungi. Nu-mi mai pasa de mancarurile pe care Bujor si celelalte le pregatesc pentru mine. Nu mai astept cu nerabdare evenimentele fericite care se aduna cu usurinta sub acoperisul nostru. Acum numai trecutul ma mai intereseaza. Dupa tot acest timp, pot sa spun in sfarsit lucrurile pe care nu le puteam spune atunci cand depindeam de familia in care m-am nascut, ca sa ma creasca, sau de familia sotului meu, ca sa ma intretina. Am o viata intreaga de povestit; nu mai am nimic de pierdut si cred ca prea putine persoane ar putea fi ranite de relatarile mele. [Floare de zapada si evantaiul secret de Lisa See]

3.Scrieti un citat dintr-o carte care v-a dat de gandit.
In timp ce povesteste, imi trec prin minte toate plimbarile pe care le-am facut cu ricsele si ma izbeste faptul ca niciodata nu m-am gandit la barbatii care le trageau. Pe ricsari nu-i vedeam ca pe niste oameni adevarati. Aproape ca nu pareau a fi umani. Mi-aduc aminte ca putini aveau camasi sau incaltari, imi amintesc cum le ieseau sirele spinarilor si omoplatii din piele si cum curgeau apele de pe ei, chiar si iarna. [Fetele din Shanghai de Lisa See]


4.Transcrieti primul paragraf din cartea care v-a marcat copilaria.
Sunt un copil gasit. Cu toate acestea, pana la opt ani am crezut ca am si eu o mama, ca toti ceilalti copii, deoarece, de cate ori plangeam, o femeie ma strangea la piept si ma legana cu atata drag, incat lacrimile imi secau pe loc. Niciodata nu adormeam seara, fara ca sa nu vina la patucul meu, sa ma sarute, iar iarna, cand crivatul troienea geamurile albite de ger, imi lua picioarele si mi le incalzea in maini, inganand un cantec pe care, in parte, mi-l aduc si astazi aminte. [Singur pe lume de Hector Malot]




5.Transcrieti primele 10 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar nu va place.
Cunoasteti sfarsitul: mor toti. Sigur, moartea ii ajunge pe destui [...] [Windows on the World de Frederic Beigbeder]







6.Luati o carte care va este mai aproape(sa nu fie aceeasi ca la punctul unu) deschideti-o la nimereala si transcrieti primele 10 cuvinte de pe pagina.
 „Luni dimineata m-am trezit la sapte, m-am spalat repede pe fata[...]” [Padurea Norvegiana de Haruki Murakami]






7.Scrieti ultimele 5 cuvinte dintr-o o carte pe care o aveti in biblioteca, dar inca nu ati citit-o.
 „... de data asta, sunt pregatita” [Spulbera-ma de Tahereh Mafi]






8.Transcrieti prima fraza dintr-o carte cu vampiri, la alegere.(daca aveti)
 „I se spune ora vrajitoarelor, acel moment din miezul noptii cand toti oamenii dorm, iar creaturile noptii pot sa le auda respiratia, sa le simta mirosul sangelui, sa le priveasca desfasurarea viselor.” [Juralele lui Stefan: Inceputurile]






`miku
P.S. Leapsa merge la:
Axy
Diana
Tsume
Alexya si Krisz


3 comentarii:

Krisz spunea...

WOW ! E geniala leapsa!! Multumim frumos!

MikuMyuuki spunea...

Cu mare placere>:D<
`miku

Diana Gavrila spunea...

Multumesc mult pentru leapsa! Am completat-o abia acum. Uite linkul:http://fantasy-link.blogspot.ro/2012/06/leapsa-intarziata-de-la-myuuki.html
Pupici.

Faceți căutări pe acest blog